فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان طراحی لوگو پایتخت فرهنگی اروپا ۲۰۲۵

فراخوان طراحی لوگو پایتخت فرهنگی اروپا ۲۰۲۵  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

فراخوان طراحی لوگو پایتخت فرهنگی اروپا ۲۰۲۵ | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل گروه اروپایی همکاری های سرزمینی  EGTC GO اخیراً یک مسابقه بین المللی برای انتخاب لوگو و هویت بصری پایتخت فرهنگی اروپا ۲۰۲۵ Nova Gorica – Gorizia منتشر کرده است.

پایتخت فرهنگی اروپا چیست؟

پایتخت فرهنگی اروپا پروژه ای از کمیسیون اروپا است که از سال ۱۹۸۵ هر سال برگزار می شود و شامل دو شهر از دو ایالت اتحادیه اروپا است که توسط هیئت داوران مستقل در مسابقات کشوری انتخاب شده اند. در سال ۲۰۲۵ ، علاوه بر نوا گوریکا و گوریزیا، شهر کمنیتس آلمان نیز این عنوان را بر عهده خواهد داشت.

موضوع (شعار) پایتخت فرهنگی اروپا ۲۰۲۵ GO! Borderless است، که تمایل آنها را برای ایجاد شهری بدون مرز تجسم می بخشد. نوا گوریکا و گوریزیا با غلبه بر همه انواع “مرزها”: دو شهر تقسیم شده توسط جنگهای قرن بیستم، با همکاری و دوستی نزدیک، برای خود یک هدف بلند پروازانه تعیین کرده اند: تبدیل شدن به پایتخت اروپایی فرهنگ فرامرزی.

با شعار برو! پروژه بین المللی بدون مرز، یک شهر فرهنگی را در دو شهر ترویج و اجرا می کند، که با هم بر همه “مرزها” غلبه می کنند: مراقبت از توسعه مشترک قلمرو، دوستی، توسعه یک مرکز فرهنگی مشترک و ارزش گذاری همه فرهنگ ها و سنت ها از فضای مشترک

هویت بصری این پایتخت فرهنگی منحصر به فرد ، که بیانگر یک “زلزله فرهنگی” واقعی در محل اتصال دو شهر خواهد بود، آیینه ما برای جهان و یک پیام مشترک است که فرهنگ پل ها را می سازد و دیوارها دنیاهای بدون مرز را  ایجاد می کند.

هدف این مسابقه مطالعه و ایجاد یک لوگو / نماینده جدید است که به وضوح موضوع الهام بخش این رویداد را خلاصه می کند و به عنوان یک سکوی راه اندازی و نشانه متمایز برای همه فعالیت های پروژه پایتخت فرهنگ اروپا با توجه به موارد خاص عمل می کند. هویت و ارتباط لوگو / برندی که باید اصلی، ابتکاری، فراگیر و بدون مرز باشد، زیرا پایتخت جدید اروپایی دو شهر در مرز تلاش می کند تا اصلی، ابتکاری و فراگیر باشد. هویت بصری باید بتواند همه را به روشی روشن و جذاب خطاب کند و رویکردی مثبت و مدرن را به موضوع بزرگ فرهنگ اروپا منتقل کند.

موضوع :

موضوع (شعار) : پایتخت فرهنگی اروپا ۲۰۲۵ GO! Borderless (متن فراخوان مطالعه شود)

قوانین مسابقه :

  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  • افراد زیر مجاز به ارسال اثر هستند :
    • شرکت برای شرکت های گرافیک / طراحی، آژانس های تبلیغاتی / ارتباطی آزاد است.
    • طراحان گرافیک‌، طراحان و معماران یا هنرمندان دارای موقعیت
    • فارغ التحصیلان برنامه های تحصیلی دولتی و خصوصی در هنرهای زیبا، گرافیک، طراحی یا ارتباطات.

زمانبندی :

آخرین مهلت : ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ ( ۸ مهر ۱۴۰۰)

وب سایت :

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 10

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا