اخباراخبار هنرمنداناخبار و نتایج جشنواره‌ها

داوری آثار جشنواره کارا با حضور جواد علیزاده در هیأت داوران، پایان یافت

داوری آثار جشنواره کارا با حضور جواد علیزاده در هیأت داوران، پایان یافت لینک : https://ardabilvas.ir/?p=8831 👇  سایت : ardabilvas.ir  اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS  کانال : t.me/ArdabilVAS  👆

داوری آثار جشنواره کارا با حضور جواد علیزاده در هیأت داوران، پایان یافت | رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پایان داوری نخستین دوره جشنواره ملی کاریکاتور «کارا» خبر داد.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از ایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد شمس با اعلام این خبر اظهار کرد: هیات داوران متشکل از احمد عربانی، جواد علیزاده و علی درخشی با بررسی ۱۹۶ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره که متعلق به ۱۰۸ هنرمند بود، ۶۵ اثر را واجد شرکت در نمایشگاه و انتشار در کتاب جشنواره اعلام کردند.

شمس با بیان این که در این مرحله ۱۲ اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته در پایان ۷ اثر نیز به بخش پایانی داوری راه می یابند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برگزیدگان نخستین دوره جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور روز ۲۹ بهمن در مراسم «تجلیل از برگزیدگان ملی سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ۱۳۹۸» معرفی خواهند شد.

نخستین دوره جشنواره ملی کاریکاتور «کارا» با موضوع کارآفرینی با هفت عنوان محوری از سوی وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

Visits: 10

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا