فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان تفاوتهایمان را بپذیریم ۲۰۲۲ منتشر شد

فراخوان تفاوتهایمان را بپذیریم ۲۰۲2 منتشر شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7915 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان تفاوتهایمان را بپذیریم ۲۰۲۲ منتشر شد | از هنرمندان، متخصصان، آماتورها، دانشجویان خواسته می شود تفسیر خود را از موضوع “غنی سازی زندگی از طریق تنوع و فراگیری” ارائه دهند.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد “هنرمندان ابزاری قدرتمند برای برانگیختن تغییرات اجتماعی دارند. بدون گفتن یک کلمه، آنها می توانند تغییرات را در سراسر جهان ایجاد کرده و با آموزش، تأثیر بگذارند. پذیرش تفاوت های ما شما را به مشارکت در ایجاد جامعه ای دعوت می کند که در آن تنوع پذیرفته شده و از فردیت تجلیل می شود. با ارسال هنر اوریجینال خود به Embuging Our Differences و نمایشگاه سالانه بین المللی هنرهای حقوقی در فضای باز ، بخشی از این تغییر شوید.

با داشتن ۵۰ تصویر به اندازه بیلبورد به ابعاد ۱۶ فوت (۵ متر) عرض در ۱۲٫۵ فوت (۴ دقیقه) ارتفاع ، هر اثر هنری توسط هنرمندان محلی ، ملی و بین المللی ایجاد شده است که تفسیر آنها از موضوع ما “غنی سازی زندگی از طریق تنوع و فراگیری” را منعکس می کند.

هنر اوریجینال شما می تواند در هر اندازه و مدیومی باشد. با این حال، شما باید آن را به عنوان یک فایل دیجیتالی با وضوح بالا ایجاد یا اسکن کرده و ارسال کنید. همه هنرها باید به صورت افقی باشند.

تعداد آثار هنری که می توانید ارسال کنید محدودیتی ندارد.

برای مشاهده آثار برنده گذشته اینجا کلیک کنید.

شرکت در این مسابقه هزینه ای ندارد.

جوایز

در مجموع ۳۰۰۰ دلار در قالب سه جایزه جداگانه – ۱۰۰۰ دلار برای “بهترین در نمایشگاه بزرگسالان” ، “بهترین در نمایشگاه دانشجویی” و “انتخاب مردم” ارائه می شود.

۵۰ مقاله ارسالی برای درج در نمایشگاه انتخاب خواهد شد. این نمایشگاه در پارک Bayfront در مرکز شهر ساراسوتا ، فلوریدا ، ایالات متحده آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

آخرین مهلت ثبت نام :

۶ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۱۴ مهر ۱۴۰۰ )

شرکت در این رقابت برای همه آزاد است.

وب سایت فراخوان تفاوتهایمان را بپذیریم ۲۰۲۲ :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مسابقه مراجعه کنید.

Visits: 43

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا