اخباراخبار نمایشگاهاخبار هنرمنداناخبار هنری استاناخبار و نتایج جشنواره‌ها

از نمایشگاه مجازی تا راه‌یابی به جشنواره‌های معتبر

از نمایشگاه مجازی تا راه‌یابی به جشنواره‌های معتبر لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7898 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

از نمایشگاه مجازی تا راه‌یابی به جشنواره‌های معتبر | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در هفته‌ای که گذشت خبرهای خوب در جامعه هنری استان اردبیل کم نبود، هنرمندان استان یکی پس از دیگری توانمندی‌های خود را در جوامع بین‌المللی و داخلی در شرایط محدودیت‌های کرونایی به نمایش گذاشتند.

سجاد علیزاده : (کارتون)

اولین خبر مربوط به کارتونیست‌های استان خواهد بود. سجاد علیزاده هنرمند جوان و توانمند استان که در زمینه طراحی، نقاشی و کارتون فعالیت می‌کند، با حضور در بخش نمایشگاهی جشنواره بین‌المللی کارتون Sicartfest Semarang و چاپ دو اثر در جشنواره اندونزی با موضوع کرونا افتخار آفرینی کند.

سجاد علیزاده که سابقه حضور در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد با آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشت بار دیگر توانایی‌ها و استعداد خود را به رخ کشید.

لازم به ذکر است که سجاد، در نمایشگاه‌های مجازی کرونائیسم ۱ و کرونائیسم ۲ که توسط انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برگزار شده بود، با آثار ارزشمند خود حضور گرم و فعالی داشته است.

ساوالان جماعتی : (نقاشی)

از نمایشگاه مجازی حرف زدیم، باید گفت که هنرمند نقاش، ساوالان جماعتی نیز با افتتاح نمایشگاه انفرادی نقاشی‌، با عنوان «پس از انسان» را در گالری آرتیبیشن به صورت مجازی به نمایش گذاشت. این نمایشگاه تا ۱۴ آذر برپا خواهد بود.
لینک نمایشگاه : http://arthibition.net/fa/gallery/exhibition/515

پس از انسان

محمد الماسی :

از جامعه خوشنویسی استان هم اخبار خوبی به گوش می‌رسد و آن هم مربوط می‌شود به آقای محمد الماسی.

محمد الماسی که عضو هیأت مدیره انجمن خوشنویسان اردبیل به شمار می‌آید توانست رتبه برتر خوشنویسی سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و به صورت مجازی برگزار شد، از آن خود کند.

محمد الماسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی مشغول به تحصیل بوده و در سال گذشته نیز مقام دوم را کسب کرده بود.

این موفقیت را به ایشان و جامعه هنری استان تبریک عرض می‌کنیم.

کارتون و کاریکاتور :

در هفته‌ای که گذشت سهراب خیری، ساناز خادم یحیوی و احمد حاج‌بابایی آثارشان در مسابقه کارتون شهر هوشمند پذیرفته شد. متن کامل این خبر در این لینک می‌توانید مطالعه کنید.

اسامی شرکت کنندگان مسابقه کارتون شهر هوشمند لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7875 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆
از نمایشگاه مجازی تا راه‌یابی به جشنواره‌های معتبر

همچنین سهراب خیری از جشنواره بین‌المللی صلح و امید شیراز توانست لوح تقدیر دریافت کند.

از نمایشگاه مجازی تا راه‌یابی به جشنواره‌های معتبر

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و شادکامی داریم و امیدواریم اخبار خوش و موفقیت‌های بزرگتری شامل حال جامعه هنری استان گردد. به امید خدا.

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا