اخباراخبار هنرمنداناخبار هنری استان

نمایشگاه مجازی«تهران از منظر هنرمندان» با آثاری از کارتونیست‌های اردبیل

نمایشگاه مجازی«تهران از منظر هنرمندان» با آثاری از کارتونیست‌های اردبیل لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7763 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

نمایشگاه مجازی«تهران از منظر هنرمندان» با آثاری از کارتونیست‌های اردبیل | نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» به مدت ۱۰ روز از ۲۳ آبان ماه تا ۴ آذرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود ‌و لینک بازدید مجازی آن در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از گالری آنلاین به نقل از شهر، حسین گنجی، معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» به صورت مجازی خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان از مردادماه و به بهانه هفته تهران صورت پذیرفته بود. به دلیل موج سوم کرونا و یک نوبت هم زمان آن جا به جا شد. از آنجایی که نمی‌خواهیم فعالیت های هنری و فرهنگی به کل تعطیل شود مسیرهای جایگزین را برای ادامه فعالیت ها و حیات رویدادهای فرهنگی هنری را دنبال می کنیم. «تهران از منظر هنرمندان» گزیده‌ای از مجموعه فعالیت‌های هنرمندان با موضوعاتی پیرامون شهر تهران است که حاصل همکاری های مشترک و تنگاتنگ هنرمندان با موضوعات شهری طی یکسال گذشته است.

او با بیان اینکه این نمایشگاه برآمده از این رویکرد و حاصل ۱۲ موضوع مختلف و مجموعه کار متفاوت حاصل کار طراحان، گرافیست‌ها، عکاسان و کاریکاتوریستهای مطرح از سراسر کشور است، افزود: باتوجه به موج سوم بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از انتشار این ویروس، نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» در همان تاریخ مشخص شده اما به صورت مجازی برگزار می‌شود و البته دیگر سقف هم ندارد و همیشه مخاطبین این نمایشگاه می‌توانند از هر جای جهان که هستند از آن بازدید داشته باشند.

معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تأکید براینکه به علت شدت گرفتن بیماری کرونا در شهر تهران از مراسم جمعی و برگزاری افتتاحیه و اختتامیه برای این نمایشگاه صرف نظر شده است، بیان کرد: گفتنی است که لینک تماشای نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» همزمان با روز افتتاحیه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

اسامی نمایشگاه مجازی«تهران از منظر هنرمندان» با آثاری از کارتونیست‌های اردبیل :

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا