فراخوانفراخوان خوشنویسی

مسابقه مجازی خوشنویسی «مشق عشق»

مسابقه مجازی خوشنویسی «مشق عشق» لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7677 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

مسابقه مجازی خوشنویسی «مشق عشق» | مسابقه خوشنویسی «مشق عشق» و برنامه «ضربان» به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) و هفته وحدت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از ایرنا از فرهنگسرای خانواده، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با بهره‌مندی از هنر خوشنویسی نام و القاب حضرت محمد(ص) را به نگارش درآورده و تا ١٢ آبان آثار خود را به صفحه مجازی این فرهنگسرا به نشانی Farhangsara_khanevade @ ارسال کنند.
به بهترین آثار ارسالی جوایزی اهدا می‌شود. همچنین آثار ارسالی در قالب فتوکلیپ در صفحه مجازی این فرهنگسرا منتشر می‌شود. 


براساس این گزارش، برنامه «ضربان» نیز با بهره‌مندی از سخنان گهربار پیامبر اکرم (ص) با موضوع خانواده و جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) با عنوان «رحمت للعالمین» با همکاری کانون مذهبی بر ستیغ چکاد با اجرای مداحی، سخنرانی و شعرخوانی ١٠ تا ١٣ آبان در فضای مجازی برگزار می‌شود.
شهروندان برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌توانند به صفحه‌ فرهنگسرای خانواده در فضای مجازی به نشانی Farhangsara_khanevade@ مراجعه کنند.

Visits: 28

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا