اخباراخبار نمایشگاهاخبار هنرمنداناخبار هنری استان

هنرمندان اردبیل در اولین نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور EndPolioNow

هنرمندان اردبیل در اولین نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور EndPolioNow لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7624 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

هنرمندان اردبیل در اولین نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور EndPolioNow | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل آثار کارتون و کاریکاتور هنرمندان اردبیل در اولین نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور EndPolioNow به نمایش درآمد.

این آثار که در دوبخش کاریکاتور(چهره) و کارتون(موضوعی) به نمایش گذاشته شده است، شامل ۱۵۲ اثر از ۹۶ شرکت کننده که از ۲۷ کشور مختلف ارسال شده‌ می‌باشد.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان مطرح استان اردبیل در هر دوبخش به چشم می‌خورد. هنرمدان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از :

رسول حاجی‌زاده، سهراب خیری، یلدا هاشمی‌نژاد، سید سجاد علیزاده، نوید طالبی نیاری و شهرام یعقوبی مجد

در میان پذیرفته شدگان این نمایشگاه اسامی مانند سالار عشرت‌خواه، مرتضی دهکامه و بصیره حسنی شریعت‌پناه هم دیده می‌شود که در یک سال اخیر ارتباط تنگاتنگ با انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل داشته‌اند و در نمایشگاه‌های مجازی انجمن با عنوان کرونائیسم ۱ و کرونائیسم ۲ حضور فعال داشته‌اند.

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برای همه هنرمندان ایرانی حاضر در نمایشگاه آرزوی موفقیت دارد.

نکته : دبیرخانه نمایشگاه به اشتباه اثر آقای رسول حاجی‌زاده را با نام آقای سهراب خیری منتشر کرده که طبیعتا رفع آن به دبیرخانه نمایشگاه مجازی EndPolioNow مربوط می‌باشد.

آثار هنرمندان نام‌برده در نمایشگاه مجازی EndPolioNow :

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا