فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان جایزه عکاسی News Photo 2020

فراخوان جایزه عکاسی News Photo 2020 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7533 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان جایزه عکاسی News Photo 2020 | فراخوان جایزه عکاسی News Photo 2020 – غلبه بر COVID مسابقه بین المللی جدید عکاسی است که اخیراً توسط خبرگزاری TASS برگزار شده و به غلبه بر بیماری ویروس کرونا ویروس COVID-19 اختصاص یافته است.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد غلبه بر COVID در سال ۲۰۲۰ برای میلیاردها انسان در سرتاسر جهان بدون توجه به شغل و موقعیت اجتماعی آنها به یک چالش تبدیل شده است. همه گیری همه مناطق زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده و به یک سری آزمایشات و مصیبت ها برای بسیاری از متخصصان از جمله عکاسان تبدیل شده است.

خیلی دور از خط مقدم بیمارستان و در خیابان های خلوت شهر ، خبرنگاران عکاس تلاش کرده اند تا مهمترین لحظات مبارزه جهانی با ویروس کرونا را ثبت کنند. کار آنها به اندازه سایر متخصصان، که باید با یک همه گیر به این بزرگی مبارزه کنند، پر اهمیت است. با تشکر از تصاویر آنها ، آنها در زمانی استاده اندد که چگونه زندگی ما در طی یک دوره کوتاه به طرز چشمگیری تغییر کرده است. این مسابقه به بیماری همه گیر ویروس کرونا اختصاص دارد که در سال ۲۰۲۰ آغاز شد و هدف آن ستایش اهمیت کار خبرنگاران عکاس است که در طی شیوع COVID-19 قهرمانانه حرفه ای نشان دادند.

این مسابقه نه تنها به دنبال حفظ چنین لحظه ای بی نظیر در تاریخ جهان است، بلکه به کسانی اختصاص یافته است که شاهد این قسمت های بی نظیر، تلخ و گاه دلخراش تأثیرگذار بر زندگی مردم بوده اند.

دسته بندی ها:

تک عکس
مجموعه عکس

شرایط ارسال:

  • ➜ هر عکس فوری که به نوعی با بیماری همه گیر COVID-19 مرتبط باشد را می توان ارسال کرد.
  • ➜ هر شرکت کننده نمی تواند بیش از ۳ عکس فوری برای گروه “تک عکس” و بیش از ۱۲ تصویر برای گروه “مجموعه عکس” ارسال کند.
  • ➜ عکس های ارسالی باید بین دسامبر ۲۰۱۹ و تاریخ ارسال عکس ها برای شرکت در مسابقه گرفته شده باشند.
  • ➜ فقط تصاویر اصلی (منبع) گرفته شده با استفاده از دوربین با حداقل جبران نوردهی ، تصحیح رنگ و برش مجاز است.
  • ➜ عکس در قالب JPEG با کیفیت فشرده سازی بالا (بیش از ۵ مگابایت).

برندگان در ۱۱ مارس ۲۰۲۱ اعلام می شوند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

چه کسی می تواند شرکت کند؟

هر عکاس خبری حرفه ای واجد شرایط است. عکاسان خبری حرفه ای که عکس های فوری تهیه می کنند و در هر نشریه ای که رسماً به عنوان رسانه های جمعی ثبت می شود، قرار می گیرد.

جایزه

اعضای هیئت داوران بهترین عکس فوری را از بین تمام افراد معرفی شده انتخاب می کنند و به آن نفر جایزه بزرگ اعطا می شود. برندگان دسته های “تک عکس” و “مجموعه عکس” هر کدام ۳۰۰۰ دلار دریافت می کنند. برنده جایزه بزرگ ۱۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱ دسامبر ۲۰۲۰ ( ۱۱ آذر ۹۹)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشنر به سایت فراخوان مراجعه کنید. https://npacontest.com

Visits: 4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا