فراخوانفراخوان حجم و مجسمهفراخوان طراحیفراخوان عکاسیفراخوان نقاشیفراخوان هنر مفهومی

فراخوان مسابقه هنرهای تجسمی استعداد معاصر

فراخوان مسابقه هنرهای تجسمی استعداد معاصر لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7413 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان مسابقه هنرهای تجسمی استعداد معاصر | بنیاد فرانسوا اشنایدر از هنرمندان سراسر جهان دعوت می کند تا در مسابقه استعدادهای معاصر با موضوع آب شرکت کنند.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد “از هنرمندان دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد موضوع آب، واقع گرایانه یا آرمانشهرانه ، مجازی یا انتزاعی ارائه دهند، در حالی که دیدگاهی منحصر به فرد و حساس در مورد این موضوع ارائه می دهند.

هر ساله ، بیش از ۱۰۰۰ هنرمند از حدود صد کشور مختلف درخواست خود را ارائه می دهند. پس از انتخاب حدود ۳۰ نامزد نهایی توسط پنج کمیته خبره، هیئت داوران بین المللی، به ریاست ژان نوئل ژاننی، حداکثر چهار برنده جایزه را انتخاب می کنند. ”

در این مسابقه پذیرای هنرمندانی هستند که در زمینه های زیر اثری را ارائه می دهند: نقاشی، طراحی، مجسمه سازی، اینستالیشن، عکس، فیلم یا هر شکل دیگر از هنرهای پلاستیکی و تجسمی.

برای اینستالیشن و مجسمه سازی، هنرمندان می توانند یک اثر موجود یا یک پروژه را ارائه دهند. برای سایر رشته ها، فقط یک اثر موجود ممکن است ارائه شود.

شرکت در مسابقه تنها پس از ثبت نام در وب سایت بنیاد  website of the François Schneider Foundation به صورت الکترونیکی انجام می شود.

هزینه های ثبت نام

ورود به این مسابقات رایگان است.

جوایز

هیئت داوران ۴ برنده جایزه “استعدادهای معاصر” را که آثار آنها توسط بنیاد خریداری می شود ، انتخاب می کند. هر برنده جایزه برای کسب کار خود ۱۵۰۰۰ یورو دریافت می کند.

واجدین شرایط :

• اثبات فعالیت هنری حرفه ای و / یا فارغ التحصیل شدن از مدرسه هنری.
• سابقه هنری محکمی داشته باشید: کارهایی که اخیراً در موسسات، گالری ها، جشنواره ها و غیره به نمایش گذاشته شده اند یا در یک دوره اقامت هنری شرکت کرده اند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ ( ۳۰ آبان ۹۹)

چه کسی می تواند شرکت کند:

این مسابقه برای هنرمندان بزرگ تجسمی، از هر ملیت، در اواسط مرحله شغلی خود آزاد است.

وب سایت مسابقه

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.fondationfrancoisschneider.org/en/contemporary-talents-competition

Visits: 17

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا