اخباراخبار هنرمندان

گرامیداشت روز پزشک در “عصرانه کارتون” با حضور کارتونیست‌های اردبیلی

گرامیداشت روز پزشک در "عصرانه کارتون" با حضور هنرمندان اردبیلی لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7142 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

گرامیداشت روز پزشک در “عصرانه کارتون” با حضور کارتونیست‌های اردبیلی | عصرانه کارتون برای قدردانی از زحمات کادر پزشکی در دوران کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از هنرآنلاین: دورهمی کاریکاتوریست‌های سراسر کشور برای قدردانی از زحمات کادر پزشکی شنبه اول شهریور مصادف با روز پزشک به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نخستین دوره عصرانه کارتون پل طبیعت تیرماه ۹۸ در قالب یکی از بخش‌های جشنواره تابستانِ باغستان، روی پل طبیعت برگزار شد و ۵۰ هنرمند شاخص کاریکاتور و کارتون به همراه ۱۰۰ هنرجوی این رشته با حضور در پل طبیعت معضلات شهری مانند آلودگی هوا، ترافیک، معضلات شهری و … را به تصویر کشیدند.

حال در زمان شیوع کرونا بار دیگر کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌ها تصمیم گرفته‌اند با موضوع کرونا و حمایت از تلاش کادر درمان، در یک زمان مشخص به خلق آثار هنری بپردازند. این رویداد مجازی با حضور ۶۱ کارتونیست از سراسر کشور به شکل غیرحضوری و هم‌زمان با روز پزشک، شنبه اول شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار شده و آثار آن در صفحات اینستاگرام هنرمندان منتشر می‌شود.

این رویداد با برنامه‌ریزی و هماهنگی جمال رحمتی و به همت منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد شکل گرفته و هنرمندانی مانند بهمن عبدی، احمد عربانی، جواد علیزاده، کیارش زندی، علیرضا پاکدل، ناصرمقدم، محمدعلی رجبی، سعید صادقی، بهرام ارجمند نیا، حمید صوفی، جواد تکجو، منصوره دهقانی و فیروزه مظفری، پیام پورفلاح، ریحانه کریمیان، احسان چراغی، وحید جعفری، یلدا هاشمی نژاد، زهرا مقدم، شیرین قلی‌پور و… در این برنامه حضور دارند.

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا