فراخوانفراخوان تصویرسازی

فراخوان مسابقه تصویرسازی BO it

فراخوان مسابقه تصویرسازی BO it لینک : https://ardabilvas.ir/?p=8544 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان مسابقه تصویرسازی BO it | “BO it!” ، یک ابتکار فرهنگی که توسط انجمن های Il Civico 32 و MenoPerMeno در بولونیا برگزار می شود، در حال حاضر نسخه دوم ۲۰۲۰/۲۰۲۱ مسابقه بین المللی تصویرگری فراخوان خود را اعلام می کند.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل مسابقه بین المللی تصویرگری “BO it!” هدف آن ارتقا شهر بولونیا از طریق تفسیر هنری و خلاقانه شکل هایی است که افراد به عنوان توریست یا مهاجر آن را شناسایی می کنند، مانند بناها و سایر نماده.

طراحی مجدد تصویر یک شهر به سرعت در حال تغییر، بین المللی، چند قومی و فرهنگی غنی، هدف این مسابقه است. از طریق یک کار خلاقانه، سازمان دهندگان قصد دارند با بازتاب و بیان این تغییر، تفسیری معاصر را از نگاه های جدید به شهر شروع کنند.

از شرکت کنندگان خواسته می شود که با استفاده از تکنیک آزاد، تصویر، تفسیر گرافیکی یا نقاشی تزئینی را در داخل یا خارج (یا هر دو) طرح کلی یک بنای یادبود یا شمایل ایجاد کنند، که در ضمیمه فراخوان ارائه شده است.

هر ساله شکل متفاوتی ارائه می شود. شکل نسخه ۲۰۲۱ Porticus از بولونیا است. این یک دعوت برای ابداع مجدد رابطه بین شهر و جامعه است، به اشتراک گذاشتن احساساتی که در حین قرنطینه با امیدها و آرزوهای شروع مجدد، زندگی می کنیم.

این آثار توسط هیئت داوران واجد شرایط متشکل از متخصصان در زمینه تصویرگری، ارتباطات تصویری و نمایندگان موسسات حمایت مالی ارزیابی می شوند. حداکثر ۳۰ اثر برای یک یا چند نمایشگاه شهری انتخاب خواهد شد، از جمله سه برنده (یکی از این آثار مخصوص افراد معلول و مهاجر خواهد بود). یکی از اهداف BO it! این است که با ارائه آنها، از طریق فعالیت های آموزشی و ابزارهای اختصاصی برای دسترسی به ارتباط بیشتر، فرصتی برای کمک به چشم انداز هنری از شهر بولونیا ، درگیر کردن افراد معلول و مهاجر فراهم کند.

شرایط ارسال:

با توجه به نسبت های مشخص شده، از شکل ارائه شد ه برای کارهای هنری خود استفاده کنید. شما می توانید از هر روشی به صورت دستی یا دیجیتالی استفاده کنید ، اما فرمت نهایی دیجیتال باید با dpi 72 ، حداکثر ۱ مگابایت باشد.

تصاویر منتخب هیئت داوران تا پایان آوریل ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد.

برندگان در طی مراسم اهدای جوایز اعلام می شوند و افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب در معرض دید عموم مردم در یک نمایشگاه شهری است که در بولونیا ، در فضایی در مرکز شهر و با کتاب کودکان بولونیا برگزار می شود. نمایشگاه – نمایشگاه کتاب کودک (۱۲-۱۵ آوریل ۲۰۲۱). نمایشگاه های شهری دیگر در طول سال برنامه ریزی می شود. در زمان محدودیت بهداشتی که هنوز ادامه دارد، هر دو مراسم اهدای جایزه و نمایشگاه نهایی به صورت آنلاین برگزار می شود.

شکل امسال:

فراخوان مسابقه تصویرسازی BO it لینک : https://ardabilvas.ir/?p=8544 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

جوایز:

• جایزه اول “شهر بولونیا”: ۱۲۰۰ یورو
• جایزه دوم “Città dei Portici”: مبلغ ۶۰۰ یورو
• جایزه سوم “Maimeri”: مقالات مربوط به هنرهای زیبا

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ مارس ۲۰۲۱ ( ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ )

وب سایت فراخوان مسابقه تصویرسازی BO it

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فراخوان مراجعه کنید. http://www.bo-it.org/en

Visits: 25

منبع
مجله نگاه فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا