اخباراخبار انجمناخبار نمایشگاهاخبار هنری استان

نمایشگاه مجازی «کرونائیسم ۲» افتتاح خواهد شد

نمایشگاه مجازی «کرونائیسم 2» افتتاح خواهد شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6587 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

نمایشگاه مجازی «کرونائیسم ۲» افتتاح خواهد شد | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل دومین نمایشگاه مجازی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل با عنوان «کرونائیسم ۲» روز جمعه افتتاح خواهد شد.

کرونائیسم استعاره‌ای است از درک بشر در دوران کرونا و فلسفه‌ای اجباری، که محتوای آنرا نگاه و سبک جدیدی از زندگی، مخلوطی از دشواری‌ها، فرصت‌ها، سوء استفاده‌ها، فداکاری‌ها و فهم متفاوت از به هم پیوستگی بشر، تشکیل می‌دهد.

درکی که انسان‌ را با وحدت و یکپارچگی وجودی جامعه بشری آشنا کرد و آموخت که همه با هم و در کنار هم می‌توانند به یک هدف دست یابند. هر انسانی عضوی از جامعه بشریست و مشکل او مشکل همه انسان‌هاست.

کرونائیسم به جامعه‌ای اشاره دارد که با سوءاستفاده از حداقل نیازهای بشر در دوره‌ای حساس، به فکر امیال خود هستند و در مقابل آن؛ قشر دیگری در تلاش برای نجات جان انسان‌ها، جان خود را به خطر انداختند.

کرونائیسم داستان بشر خودخواه در مقابل انسانی از خودگذشته است. داستانی است از حقارت بشر در مقابل ذره‌ای به ظاهر ناچیز، داستان انسانی مغرور از دانایی و سرشار از علم ولی ناتوان در درک قدرت هستی.

کرونائیسم زندگی بشری را تصویر می‌کند که هنوز درک نکرده رنگ پوست نشان از قدرت و توانمندی نیست بلکه برای سنجش میزان بی‌شعوری انسان‌های برتری طلب است.

حتی اگر تصورش هم سخت باشد باید قبول کنیم که در این دوران هیچ چیز نمی‌توانست یکپارچگی بشر را بدون در نظر گرفتن نژاد، قومیت و رنگ پوست به رخ بکشد. باید قبول کنیم که اگر در دوردست ترین نقاط جهان هم نکات ایمنی رعایت نشود، همه ما را دچار مشکل خواهد کرد.

کرونا درک ما از جامعه را تحت تأثیر قرار داد و به ما آموخت که رستگاری بشر در وحدت و عدم خودخواهی‌ست. حتی اگر این خودخواهی در حد نزدن ماسک یا حتی نفسی آلوده در مکانی نابجا باشد.

نمایشگاه مجازی «کرونائیسم ۲» با درک شرایط کنونی جامعه و با هدف بارور کردن مسئولیت اجتماعی هنرمند نسبت به جامعه و همچنین بالابردن سطح آگاهی جامعه پایه‌ریزی شده و با استقبال هنرمندان عزیز از سراسر کشور به اهداف خود نزدیک شد. تلاشی که بدون حضور هنرمندان و بازدید مخاطب بی‌نتیجه باقی‌ می‌ماند.

امیدواریم این تلاش و حضور پرشور هنرمندان در این نمایشگاه باری از دوش جامعه هنری بردارد و مخاطبان این نمایشگاه، علاوه بر حظ بصری و لذت دیدن، از نکات نهفته در آثار آگاهی لازم را کسب کنند.

این نمایشگاه روز جمعه ۳ مرداد، ساعت ۱۶ در لینک زیر و صفحات مجازی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل در دسترس همگان خواهد بود.

لینک کوتاه نمایشگاه : https://ardabilvas.ir/?p=6584

اسامی هنرمندان در دومین نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی «کورونائیسم ۲» بدین شرح می‌باشد.

هنرمندان رشته انیمیشن :

اساتید بخش انیمیشن
ـ مهدی خروشی
ـ جمال رحمتی

هنرمندان رشته تصویرسازی :

اساتید بخش تصویرسازی :
ـ اکبر نیکان‌پور

هنرمندان بخش تصویرسازی
ـ بصیره حسنی شریعت‌پناه
ـ محمدرضا صدیق
ـ محمدرضا صفری
ـ نسرین نادری

هنرمندان رشته طراحی :

ـ لیلا سفیدیان
ـ پریا مشایخی
ـ نسیم مکارمی

هنرمندان رشته عکاسی ، فتومونتاژ :

ـ محمدرضا صفری

هنرمندان رشته کارتون :

اساتید بخش کارتون :
ـ جواد علیزاده
ـ رسول حاجی‌زاده
ـ فرهادرحیم قراملکی

هنرمندان بخش کارتون :
ـ حسنیه اکبری‌کامران
ـ سعید بنازاده
ـ بصیره حسنی شریعت‌پناه
ـ سهراب خیری
ـ مرتضی دهکامه
ـ لیلی سلیمی
ـ سالار عشرت‌خواه
ـ سجاد علیزاده
ـ الناز کریم‌داداشی
ـ یلدا هاشمی‌نژاد
ـ شهرام یعقوبی مجد

هنرمندان رشته گرافیک :

اساتید بخش گرافیک :
ـ فرزاد ادیبی
ـ حجت مجرد
ـ فرهادرحیم قراملکی

هنرمندان بخش گرافیک :
ـ زهرا اصلانی
ـمصطفی تقی‌زاده شکیبا
ـ مرتضی دهکامه
ـ جلال رستمی‌راد
ـ لیلی سلیمی
ـ علیرضا صداقتی
ـ فرهاد عباسپور نمین
ـ امیرحسین علیشاهی
ـ فاطمه مرادی
ـ مهدی هادی
هومن یاسینی

هنرمندان رشته نقاشی :

ـ شهرزاد بیاتی
ـ مجتبی حجازی

هنرمندان رشته نقاشی کودک :

ـ مهدی قنبری

Visits: 15

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا