فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان رقابت پوستر تایوان

فراخوان رقابت پوستر تایوان لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6490 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان رقابت پوستر تایوان | انجمن مراقبت های بین المللی پیوند اعضای بدن تایوان (TAICOT) با همکاری The Epoch Times میزبان یک مسابقه پوستر برای متوقف کردن برداشت اجباری اعضای بدن در چین است.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد برگزار کنندگان این رقابت به دنبال محتوای مرتبط هستند که به استثنای تصاویر بسیار خونین یا ترسناک ، جلوی این آزار و اذیت شیطانی را می گیرد.

بیش از ده سال ، تحقیقات وکلا ، گزارشگران ، دادستان ها و پزشکان در سراسر جهان نشان داد که رژیم چین به طور سیستماتیک اقدام به برداشت اجباری اعضای بدن از زندانیان عقیدتی می کرده است. این ظلم به معنای تأمین نیاز صنعت عظیم پیوند است. با این پدیده که بیماران در سراسر جهان برای پیوند عضو به چین گله می کنند ، برداشت اجباری اعضای بدن به یک جرم جهانی تبدیل شده است.

تاریخ همیشه تکرار می شود. مهم نیست که شر چطور به نظر می رسد ، ما  دیگر ساکت نخواهیم ماند و دوباره آن را مورد انتقاد قرار می دهیم. بیایید با سخن گفتن در مورد این آزار و اذیت غیر انسانی ، شاهد شهادت تاریخ باشیم! پوستر ارسال شده به ابعاد ۴۲cm در ۵۷cm ~ ۹۰cm در ۱۲۰cm ، با ۳۰۰dpi است.

روند داوری متشکل از یک بررسی مقدماتی و یک انتخابات نهایی توسط هیئت داوران متشکل از کارشناسان شناخته شده برگزار می شود.

معیارهای ارزیابی:

➜ ۴۵٪ روشنی و وضوح در رساندن معنی: رنگ و شکل ، تنظیم ترکیببندی ، جو کلی
➜ ۴۵٪ دلالیت ضمنی: انتقال ایده ها
➜ ۱۰٪ محبوبیت : بازدیدهای این پوستر در وب سایت رسمی از ۱۵ سپتامبر – ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰

به سه پوستر برتر به ترتیب جوایز طلا ، نقره و برنز اهدا می شود. علاوه بر این ، سه جایزه شایسته ، ده جایزه افتخاری و بیست جایزه انتخاب هیئت داوران نیز اعلام می شود. جوایز شامل جوایز نقدی ، مدال ها و گواهینامه ها است.

برندگان در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ اعلام می شوند. مراسم اهدای جوایز در همان روز به صورت زنده پخش می شود. همه برندگان جوایز برای پخش مستقیم در مراسم اهدای جوایز (فقط برگزیده ها نشان داده می شوند) باید سخنرانی در مورد پذیرش به مدت ۱-۲ دقیقه (به شکل ضبط یا فیلم) ارائه دهند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۱۱ شهریور ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://posteraward.organcare.org/Lang/en/Home

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا