فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان جایزه کتاب عکس maribor

فراخوان جایزه کتاب عکس maribor لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6460 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان جایزه کتاب عکس maribor | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد ما دوست داریم شما را به نسخه سوم جایزه کتاب عکس ماریبور دعوت کنیم. این جایزه با نمایشگاهی از عکسهای منتخب از فراخوان همراه خواهد بود و همزمان با نمایشگاه “مرزها” برگزار می شود.

موضوع جایزه کتاب عکس تغییر واقعیت است – چه چیزی در پشت این افق نهفته است؟

جوامع بشری دائماً در حال تغییر هستند. افق برای هر نسل ، برای هر انسانی جدید است. این به وضوح در محیط بدنی ما منعکس می شود. جایی که زمانی مرز وجود داشته است ، امروز هیچ یک وجود ندارد. در جایی که مردم آزادانه به حرکت در می آمدند ، اکنون تحت مالکیت خصوصی ، نظارت و تأثیرات تغییرات آب و هوایی هستند. چگونه مردم زندگی خود را در بین تغییرات مداوم شکل می دهند؟ چگونه واقعیتهای جدید را حس می کنیم؟ چگونه آینده را شکل می دهیم؟ ما به دنبال کتاب های عکاسی هستیم که به طور گسترده با موضوع مرتبط هستند و سعی می کنیم واقعیت های در حال تغییر دنیای ما را در بسیاری از مناطق مختلف کشف کنیم.

کتابهایی امکان شرکت دارند که پس از اول ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شده اند.

به برنده ۴۰۰۰ یورو جایزه تعلق می گیرد –  همچنین به ۲ نفر بعدی جایزه ۵۰۰ یورو اهدا می شود.

برای درخواست لطفاً یک کتاب درخواست را برای هر کتاب وارد شده پر کنید. برنامه باید همراه با کتاب ارسال شود. تاریخ نهایی برای دریافت کتاب ها ، اول سپتامبر ۲۰۲۰ (postmark) است.

کتاب ها برنمی گردند. همه کتاب ها در مجموعه دائمی The Angry Bat باقی می مانند. اگر کتاب های وارد شده برای جایزه در مجموعه Angry Batʼs قرار داشته باشند، آنها بخشی از مجموعه عکس های عکس موزه عکس Maribor خواهند شد.

لطفاً این کتابها را به آدرس: جایزه کتاب عکس ماریبور ، ماتج سیاتار ، مارسیوشا ۱۱C ، ۲۰۰۰ ماریبور ، اسلوونی ارسال کنید.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۱۱ شهریور ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: http://theangrybat.com/portfolio/photobook_award-2020

Visits: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا