اخباراخبار هنرمندان

ارکان اجرایی بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شد

ارکان اجرایی بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6392 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

ارکان اجرایی بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شد | با حکم هادی مظفری دبیر و اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از هنرآنلاین؛ هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی طی احکام جداگانه‌ای دبیر شورای سیاست‌گذاری، اعضای این شورا، دبیر جشنواره، دبیر اجرایی و مدیر هنری بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان را منصوب کرد.

طی این حکم مظفری با اشاره به تخصص و درایت و دانایی و اشراف به موضوع هنر و جوانان، الهه پنجه باشی، نرگس حریریان، سید امیر سقراطی و جمال عرب‌زاده به سمت اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و هفتمین جشنواره جوانان منصوب کرد.

رضوان صادق‌زاده دبیر بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، عبدالرحیم سیاهکارزاده دبیر اجرایی و فرهاد فزونی به سمت مدیر هنری این جشنواره معرفی شدند.  

گفتنی است، بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به منظور گسترش و پیشبرد سطح هنری هنرمندان جوان و ارتقاء توان تخصصی آنها، با هدف شناسایی و معرفی جوانان هنرمند کشور، با حضور استادان برجسته دانشگاه و هنرمندان برگزیده تجسمی از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برای هنرمندان و مسئولین اجرایی مخصوصا استاد رضوان صادق‌زاده آرزوی موفقیت دارد و این انتخاب به جا و شایسته را به ایشان و جامعه هنری استان تبریک عرض می‌کند.

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا