فراخوانفراخوان عکاسی

جایزه «فرشته» تمدید شد

جایزه «فرشته» تمدیدی شد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6256 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

جایزه «فرشته» تمدید شد | مهلت شرکت در ششمین دوره جایزه «فرشته» تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل جایزه فرشته، مهلت شرکت در ششمین دوره جایزه «فرشته» امروز (۳۱ خردادماه ۹۹) به پایان می‌رسد و با توجه به شرایط خاص کشور این تاریخ تا ۱۵ تیرماه تمدید می‌شود.

فراخوان جایزه فرشته

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

فراخوان ششمین دوره جایزه «فرشته» با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ کتاب خوانی از یک سو و اشاعه و ترویج زبان فارسی از سویی با موضوع «قرنطینه» در دو بخش «داستانِ کوتاه» و «عکس» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش داستان کوتاه باید آثار خود را درفرمت doc یا docx و حداکثر تعداد کلمات ۳۵۰۰ کلمه به دبیرخانه ارسال کنند. همچنین داستانِ ارسالیِ شرکت‌کنندگان در این رقابت نباید پیش از این در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده باشد.

هر نویسنده تنها امکان ارسال یک اثر را به دبیرخانه جایزه «فرشته» دارد.

در بخش عکس نیز، عکس‌ها باید با ابعاد ۳۰۰ DPI و فرمت آن jpg بوده و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۳ عکس به دبیرخانه ارسال کند. در این بخش عکس‌های ارسالی اگر در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده‌ باشند نیز می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای تکمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می‌توانند به وب‌سایت جایزه «فرشته» به نشانی: http://jayezefereshte.ir مراجعه کنند.

ارسال آثار به دبیرخانه جایزه «فرشت» به منزله واگذاری حقوق این آثار به شهرکتاب «فرشته» است.

بنا بر اعلام، جایزه منتخب هیات داوران برای نفر اول در بخش عکس و داستان، تندیس «جایزه فرشته»، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و جایزه نقدی ۳ میلیون تومانی است. علاوه بر این ۱۰ نفر برگزیده هیات داوران، لوح تقدیر به همراه بن خرید شهرکتاب دریافت می‌کنند.

۱۰ اثر برگزیده نهایی بخش عکس و ۱۰ نفر نخست بخش داستان در کتاب ششمین دوره به چاپ می‌رسد و نمایشگاه عکسی از برگزیدگان نهایی هیات داوران پس از مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

شهر کتاب «فرشته» پس از برگزاری پنج دوره «جایزه‌ فرشته»، ششمین دوره این جایزه را با دو ماه تاخیر برگزار می‌کند و مراسم اختتامیه مردادماه ۱۳۹۹ در تهران برگزار خواهد شد.

دبیر ششمین دوره جایزه «فرشته» پژمان موسوی است و بنا بر اعلام، این دوره از جایزه نیز به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

متن فراخوان

Visits: 9

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا