فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان رقابت بین المللی پوستر دانشجویی FOR/AGAINST

فراخوان رقابت بین المللی پوستر دانشجویی FOR/AGAINST لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6224 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان رقابت بین المللی پوستر دانشجویی FOR/AGAINST | به گزاش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد آکادمی فناوری اطلاعات لهستانی-ژاپنی در ورشو با همکاری آکادمی هنر در Szczecin و گالری Dydo در کراکوف میزبان مسابقه بین المللی پوستر دانشجویی (برای / برعلیه) است که از همه دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر دعوت می کند تا در این مسابقه شرکت کنند.

دسترسی جهانی به منابع بی شماری از اطلاعات و ابزارهای ارتباطی متعدد بدین معنی است که هرکسی می تواند درباره هر موضوع ، پدیده یا مشکلی از هر نقطه جهان اظهار نظر کند. هر کس می تواند حضور خود را در این جامعه محلی و جهانی با درگیری با هر مسئله ای حتی اگر فقط با ابراز عقیده ، حمایت یا مخالفت خود نشان دهد.  FOR / Against  یا (ZA / PRZECIW) عبارات متناقضی هستند که دو قطبی جهان و تقسیمات آن را و همچنین آزادی انتخاب را نشان می دهد. از طریق این دوقطبی بودن ، برای / علیه معنای مثبت یا منفی را تحمیل نمی کند. هدف اصلی پروژه تجزیه و تحلیل مباحث اجتماعی جاری و مقایسه دیدگاههای مختلف در مورد موضوعات جاری است. پوستری را تهیه کنید که یک موضوع یا پدیده ای را برای شما مهم نشان می دهد. به جهانیان نشان دهید آنچه شما اعتقاد دارید تغییر مثبتی را ایجاد می کند یا آنچه را که می خواهید انتقاد کنید و بهبود ببخشید ، است. پوستر شما می تواند حمایت و قدردانی شما از یک دلیل را نشان دهد اما می تواند یک اعتراض باشد.

موارد ضروری فایل ارسالی:

➜ یک نسخه کلی از هر اثر شر کننده در مسابقه باید ارسال شود
➜ هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه پوستر مختلف را ارسال کند
➜ پوستر ارسال شده برای پیش نمایش باید دیجیتالی و اندازه ۷ در ۱۰ سانتی متر باشد ، فقط در فرمت پرتره ، ۳۰۰ dpi و، RGB ، jpg (حداکثر ۵ مگابایت).

فینالیست ها از طریق ایمیل از نتایج مطلع می شوند و ملزم به ارسال ۲ نسخه از پوسترهای چاپی با فرمت  (۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر)یا B1 هستند.

داوران بین المللی ۵۰ پوستر بهترین را از بین همه برنامه های ارسال شده صحیح انتخاب می کنند. آثار منتخب طی چهار نمایشگاه پس از مسابقه در کراکوف ، سوچچین ، اولستین و ادی در لهستان ارائه می شوند. مسابقه FOR / AGAINST  یا (ZA / PRZECIW) یک رویداد همراه با بیست و دومین بینال پوستر در ورشو ۲۰۲۰ است. نتایج این مسابقه در وب سایت مسابقه منتشر می شود: www.poster.pja.edu.pl.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ جولای ۲۰۲۰ ( ۹ مرداد ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://poster.pja.edu.pl

Visits: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا