فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان عکاسی Red Bull

فراخوان عکاسی Red Bull لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6170 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان عکاسی Red Bull | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد، جایزه عکاسی Red Bull فراخون خود را منتشر کرد.

دسته بندی ها:

پرتاب: محتوایی که ورزشهای ماجراجویی و اکشن را از گذشته تا اکنون با هم مقایسه می کنند ، در یک تصویر. در اینستاگرام از #RBI20SUBMISSION و#RBI20THROWBACK برای شرکت در این دسته استفاده کنید.

کار خانگی: خلاق ترین محتوای ورزشی ماجراجویی و اکشن خود را که در هر مکان یا اطراف خانه شما ایجاد شده است نشان دهید. در اینستاگرام #RBI20SUBMISSION و #RBI20HOMEWORK برای شرکن در این بخش استفاده کنید.

غیبت: محتوا که زاویه استثنایی ، یک ایده بصری ، یک فرمت متفاوت ، جلوه های نور و فلاش را نشان می دهد … چیزی که قبلاً دیده نشده بود! این محتوای کاملاً خلاق است. #RBI20SUBMISSION و #RBI20UNSEEN

داستان گویی: حداکثر شش داستان شخصی در اینستاگرام خود استفاده کنید و محتوای ورزشی ماجراجویی و اکشن را  از پشت یا جلوی دوربین نشان دهید. ابتکار عمل داشته باشید زیرا هیچ محدودیتی وجود ندارد. #RBI20SUBMISSION

جایزه:

به عنوان برنده کلی ، شما عنوان برنده رسمی Red Bull Illume را کسب خواهید کرد و  سفارشی را از Red Bull دریافت خواهید کرد. محتوای شما به نمایشگاه Red Bull Illume که هم اکنون در سراسر جهان سفر می کند ، افزوده می شود و در جامعه ای از مردم که علاقه مند به صحنه ماجراجویی و اکشن هستند ، در معرض دید عالی قرار می گیرد.

هیئت داوران Red Bull Illume از میان اثار اریلی ۵ تصویر ثابت و ۵ تصویر متحرک در هر گروه را انتخاب می کند ، به علاوه ۵ داستان برتر هر هفته.

برندگان در تاریخ ۳۰ ژوئیه سال ۲۰۲۰ اعلام می شوند.

ارسال آنلاین از طریق اینستاگرام.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۵ جولای ۲۰۲۰ (۱۵ تیر ۹۹ )

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.redbullillume.com/contest/special-image-quest-2020.html مراجعه کنید

Visits: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا