فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان رقابت پوستر escucha

فراخوان رقابت پوستر escucha لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6026 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان رقابت پوستر escucha | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد تبلیغات کمپین های آموزشی به نفع حقوق بشر با استفاده از طراحی ، هنر و سایر مظاهر فرهنگی ، انجمن Escucha mi Voz اقدام به برگزاری مسابقه اختصاصی خود Escucha Mi Voz Poster 2020 برای کلیه طراحان ، گرافیست ها ، هنرمندان تجسمی و پلاستیکی بدون محدویت سن و جنس می کند.

توانایی تشخیص تفاوت ها اولین قدم برای احترام به طبیعت است. بدون این ظرفیت ، انگیزه برای تحمیل یک روش واحد تفکر و عمل به ویرانی همه اکوسیستمها بدل می شود تا همگن سازی به دست بیاید که تنها از معدودی سود می برند و بقای گونه ها از جمله زندگی انسان را تهدید می کند. بهره برداری بیش از حد از منابع طبیعی بدون مراقبت برای حفظ تعادل، دنیای ما را متلاشی می کند.

بدون تنوع ، تکامل حاصل نمی شود ، بدون تکامل ، زنده ماندن نخواهد بود. برخی از نکات ویژه ای که می توانید آثار خود را بر پایه آنها ارسال کنید:

● ویرانی جنگل
● همگن سازی فرهنگی
● بهره برداری از منابع
● جابجایی افراد بومی توسط پروژه های شرکتهای بزرگ
● حفظ تنوع زیستی
● مشارکت مردمان بومی در حفظ طبیعت
● گونه های در معرض خطر
● احترام به تنوع بیان های فرهنگی
● احترام به اکولوژیسم
● به طور کلی مراقبت از زنبورها و حشرات

نکات مورد نیاز برای ارسال:

➜ هر شرکت کننده قادر به ارسال حداکثر ۱۰ پوستر خواهد بود.

➜ پوستر (های) خود را تا آنجا ارسال کنید: ۲۹۵۳ در ۴۱۳۴ پیکسل در ۱۵۰ dpi و (۵۰ در ۷۰ سانتی متر با ۱۵۰ dpi در RGB) ، جهت گیری عمودی ، ذخیره شده با فرمت JPG ، بیشتر از ۱۰MB در هر پوستر.

➜ پوسترها باید اصل باشند اما لزوماً منتشر نشده باشند.

۵۰ پوستر برتر توسط یک هیئت داوران بین المللی انتخاب می شود و بخشی از نمایشگاه های مسافرتی در مکزیک (و احتمالاً در کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای آمریکای شمالی نیز خواهد بود). نمایشگاه ها از اکتبر سال ۲۰۲۰ آغاز می شود. توجه: اگر بخواهید می توانید یک نمایشگاه پوستر در کشور خود داشته باشید!

اسامی طراحان منتخب طی ماه سپتامبر ۲۰۲۰ اعلام خواهد شد.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۵ جولای ۲۰۲۰ ( ۴ مرداد ۹۹ )

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.escuchamivoz.org/convocatoria-call-for-entries

Visits: 14

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا