فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان مسابقه عکاسی Direct Look

فراخوان مسابقه عکاسی Direct Look لینک : https://ardabilvas.ir/?p=6014 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان مسابقه عکاسی Direct Look | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل فراخوان مسابقه عکاسی Direct Look  توسط مرکز عکاسی مستند  FOTODOC در مرکز ساخاروف خوشحال است که ششمین دوره این مسابقه عکاسی را برگزار می کند.   

موضوع :   مشکلات مربوط به روابط بین مردم و جامعه و دولت و همچنین راه های رفع این مشکلات. 

این مسابقه در سه دسته گروه زیر می شود: _  مسئله – مسائل ، اصطکاک ، اختلاف نظرها یا اختلافاتی که در جامعه بین افراد ، جوامع ، نهادهای مدنی و ایالات ایجاد می شود._  تعارض – داغترین روشهای حل مسائل: اختلاف نظرها یا اختلافات در جامعه بین افراد ، نهادهای مدنی و دولت. این حزب در احزابی که علیه یکدیگر عمل می کنند تجلی می یابد و غالباً با احساسات منفی همراه است که فراتر از هنجارها و قوانین موجود است. _  سازش – حل و فصل اختلافات از طریق گفتگو ، تغییر اجتماعی یا اصلاحات.  

هزینه ها : شرکت در این مسابقه رایگان است .

آخرین مهلت ثبت نام : ۱ ژوئن ۲۰۲۰ برابر ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ 

هدف  :    رشد و ارتقاء روزنامه نگاری مستقل ،    تقدیر از عکاسانی که در مورد روابط بین مردم و جامعه و دولت تحقیق می کنند ،    حمایت از پروژه های عکس بر اساس احترام و دفاع از شرافت انسانی ، اساس اصول قانون اساسی روسیه و اعلامیه جهانی سازمان ملل در مورد حقوق بشر.

جوایز: نفر اول این رقابت ۳۰.۰۰۰ روبل روسیه دریافت می کند . نه فینالیست در سه دسته مجزا جوایز افتخاری از مسابقه عکس دریافت می کنند. 

چه کسانی می توانند در این مسابقه شرکت نمایند؟ شرکت در این مسابقه برای همه هنرمندان عکاس حرفه ای و آماتور در سراسر جهان آزاد است . 

سایت اصلی مسابقه

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا