فراخوان

کرونآرت در کاخ گلستان

کرونآرت در کاخ گلستان لینک : https://ardabilvas.ir/?p=5897 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

کرونآرت در کاخ گلستان | مجموعه کاخ گلستان با توجه به شرایط موجود پیش آمده شیوع بیمارى کرونا و تاثیرگذارى این رخداد، به جهت بهره مندى از خلاقیت هنرمندان و ظرفیت هاى موجود در تولید آثار هنرى مرتبط این احوالات با استفاده از تصاویر و عکس هاى تاریخی از شخصیت ها وآثار دوره قاجار در آثار زیر مجموعه خود دعوت به عمل می آورد.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از ایلنا، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با همراهی موسسه فرهنگی هنری مهرسان به مناسبت روز جهانی موزه و گرامی داشت هفته میراث فرهنگی برگزار می کند: با توجه به شرایط موجود پیش آمده شیوع بیمارى کرونا و تاثیرگذارى این رخداد، به جهت بهره مندى از خلاقیت هنرمندان و ظرفیت هاى موجود در تولید آثار هنرى مرتبط این احوالات با استفاده از تصاویر و عکس هاى تاریخی از شخصیت ها وآثار  دوره قاجار در آثار زیر مجموعه خود دعوت به عمل می آورند. 

«یادمان تاثیر پذیری جامعه هنری از این واقعه جهانی»

شرایط و جزییات رویداد:

_در این فراخوان متقاضیان مى توانند یکى از تصاویر یا آثار موجود در کاخ گلستان را دست مایه خلق اثر خود قرار داده و با استفاده از تکنیک هاى متداول، تاثیر و وجود ویروس کرونا را بصورت گرافیکی، نقاشی و یا جمله نگاره باز آفرینی کنند. 

بخش های فراخوان:

 -علاقه مندان در حوزه نقاشی و گرافیک  می توانند با استفاده و انتخاب عکس های منتخب در سایت کاخ گلستان و اجرای تکنیک ها و بهره برداری از هنرهای دیجیتال به خلق آثار خود بپردازند. 

در بخش جمله نگاره ها نیز علاقه مندان میبایست با انتخاب حداکثر سه عکس و یا اثر از منتخبین موجود در سایت مجموعه به نوشتار یک جمله با موضوع کرونا و اثر منتخب خود بپردازند.  

-یادآوری اینکه در جمله های مذکور نباید از چهل کلمه بیشتر استفاده شده باشد. 

-جهت اطلاع از آثار منتخب کاخ گلستان به وبسایت www.golestanpalace.ir و صفحات مجازی مجموعه مراجعه فرمایید.

-مهلت ارسال آثار:  ۲۹ مردادماه ۱۳۹۹

-نمایش مجازی آثار: متعاقبا اعلام می شود.

-هر شرکت کننده حداکثر می تواند با سه اثر را در این رویداد حضور یابد.

-ابعاد آثار کوچکتر از ۷۰*۵۰ سانتی متر و کیفیت فایل دیجیتال ارسالی کمتر از ۲۰۰ dpi نباشد.

* در بخش نقاشی ابعاد تابلوی نقاشی محدودیت ندارد. 

-آثار بایستی به ایمیل دبیرخانه نمایشگاه به آدرس Golestanpalace Coronart@gmail.com ارسال شوند‌. در محل

موضوع ایمیل، درج نام و نام خانوادگی هنرمند، نام اثر (انتخابی) و  شماره موبایل الزامی است. ایمیل های فاقد اطلاعات فوق باز نخواهند شد. 

-آثار برگزیده در کاتالوگ دیجیتال بصورت ebook منتشر خواهند شد.

ـ به تمام شرکت کنندگان از سوی کاخ گلستان گواهی حضور داده می شود.

-بوجودآورندگان آثار برتر از سوی مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان بر اساس رتبه بندی اول تا سوم بصورت مجزا در هر سه بخش رویداد، جوایز و تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.

ـ آثار رسیده در وبسایت و صفحات مجازی مجموعه با نام بوجودآورندگان معرفی خواهند شد.

– آثار منتخبی که به تشخیص هیات انتخاب واجد ارزش های هنری خاص شناخته شوند، پس از اتمام قرنطینه و عادی شدن شرایط، طی نمایشگاهی در کاخ گلستان به نمایش در خواهند آمد. در اینصورت هنرمندان موظفند دو هفته قبل از رویداد اصل آثار خود را تحویل کاخ گلستان دهند.

Visits: 41

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا