فراخوانگرافیک

گرنت طراحی خلاقیت COVID-19

گرنت طراحی خلاقیت COVID-19 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=5638 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

گرنت طراحی خلاقیت COVID-19 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد جوایز بین المللی طراحی (IDA) ، یکی از معتبرترین جوایز طراحی، با همکاری جوایز طراحی محصولات اروپایی (ePDA) ، از طراحان و مبتکران در سراسر جهان دعوت می کند تا استعدادهای خود را برای یافتن راه حل های جدید برای مقابله با بحران جهانی به کار گیرند.

همه گیر جهانی COVID-19 چالش های بی سابقه ای برای خلاقان و طراحان ارائه می دهد. اما همچنین فرصتی بی نظیر برای گرد هم آوردن به عنوان جامعه شناسانه فراهم می کند و از استعدادها و مهارتهای ما استفاده می کند تا تأثیر مثبت بگذارد. بنابراین سازمان دهنده در حمایت از تلاشهای جهانی برای مبارزه با همه گیر ویروس کرونا ، “کمک هزینه نوآوری طراحی COVID-19” را با همکاری جایزه ePDA معرفی می کند.

دسته ها:

❶ طراحی محصول
ونتیلاتور می تواند در زندگی و مرگ برای افرادی که علائم حاد COVID-19 دارند، تفاوت ایجاد کند. با کمبود این دستگاه های صرفه جویی در زندگی در سراسر جهان ، سازمان دهنده از طراحان محصول دعوت می کند تا تهویه مطبوع یا سایر تجهیزات صرفه جویی در زندگی را طراحی کنند که با هزینه کمتر از ۱۰۰۰ دلار تولید شوند.

❷ معماری و طراحی داخلی
یک چالش بزرگ که در طول این همه بیماری پیش روی بسیاری قرار دارد ، جداسازی فرد بیمار از اعضای سالم خانواده خود هنگام مجبور شدن در همان سقف است. سازمان دهنده به دنبال یک راه حل ساده ، عملی و خلاقانه برای یک غلاف یا سیستم جداسازی در منزل است که به افراد مبتلا به علائم COVID-19 و دیگران امکان می دهد بدون انتقال ویروس به راحتی با هم عادت کنند.

❸ طراحی گرافیک
شیوه زندگی متقابل مدرن ما به COVID-19 اجازه داده است تا در سرتاسر جهان با سرعتی بی سابقه گسترش یابد و میلیاردها نفر را به دلیل تلاش های خدمات درمانی برای مقابله با آن ، به حالت تعلیق درآورد. از کلیه طراحان گرافیک و تصویرگران دعوت شده است تا برای کمک به مردم در محافظت از خود ، جلوگیری از شیوع ویروس به دیگران یا مقابله با اثرات روانی انزوا ، طرح های خود را برای ارائه یک منبع ارائه دهند.

❹ طراحی مد
از آنجا که تعدادی از موارد تأیید شده COVID-19 به شدت در حال افزایش است ، کارشناسان بهداشت شروع کرده اند که همه ما باید به نوعی ماسک بپوشیم. ما از طراحان مد دعوت می کنیم ماسک های شیک و قابل استفاده مجدد و سایر وسایل محافظ را ایجاد کنند تا به جلوگیری از شیوع ویروس کمک کنند.

راهنمای ارسال:

➜ کار ارسالی شما باید یک طرح اصلی باشد
➜ طراحی شما باید معیارهای فنی را تأیید کند که توسط یک شخص یا تیم در حرفه پزشکی تأیید شده باشد.
➜ هزینه تولید پیش بینی شده برای طراحی شما نباید از ۱۰۰۰ دلار فراتر رود

لطفا موارد زیر را با کار خود ارسال کنید:

➜ حداکثر ۵ تصویر JPG از طراحی شما. اگر طرح شما هنوز در مراحل اولیه است ، می تواند نقاشی یا تصاویر دیجیتالی آن باشد.
➜ شرح مختصری از طراحی شما و نحوه مطابقت آنها با معیارهای کمک هزینه
➜ یک فایل PDF حاوی جزئیات بیشتر در مورد طراحی شما (اختیاری)
➜ پیوندی به پروژه شما بصورت آنلاین (اختیاری)

برنده توسط داوران خبره و فعال در این صنعت انتخاب می شود. برنده در وب سایت های IDA و ePDA و از طریق خبرنامه به کل پایگاه داده ما ۱۷۵۰۰۰ متخصص و همچنین با انتشار مطبوعاتی به شرکای رسانه ای و مخاطبین ما در سراسر جهان اعلام می شود.

جوایز:

۵۰۰۰ دلار کمک مالی برای طراحی محصول برای تولید نمونه اولیه یا تولید نمونه بیشتر در صورت تولید نمونه اولیه.
۵۰۰۰ دلار کمک مالی برای همکاری بین معماری و طراحی داخلی برای تولید نمونه اولیه آنها ، یا تولید نمونه بیشتر در صورت ایجاد نمونه اولیه در حال حاضر.
۲،۰۰۰ دلار کمک مالی برای طراحی گرافیک به منظور تولید و یا توزیع منابع آنها.
۲،۰۰۰ دلار کمک هزینه برای طراحی مد

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ می ۲۰۲۰ ( ۲۶ اردیبهشت ۹۹)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید:  http://www.farmanigroup.com

Visits: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا