فراخواننقاشی

فراخوانی برای نقاشی‌های جیبی

فراخوانی برای نقاشی‌های جیبی لینک : https://ardabilvas.ir/?p=5574 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوانی برای نقاشی‌های جیبی |‌ نمایشگاه “جیبی” ویژه آثاری در ابعاد ۱۶ در ۸ سانتی‌متر برگزار می‌شود.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از هنرآنلاین، گروه “آرت پترن” یک نمایشگاه گروهی را با هدف جلب مجموعه‌داران جدید برگزار می‌کند. در متن فراخوان این نمایشگاه آمده است:

سال‌هاست که مجموعه‌داران از شهیرترین هنرمندان عصر خود آثاری را برای مجموعه‌های شخصی خود انتخاب می‌کنند و بابت آنها هر بهایی را می‌پردازند. این امر در طول زمان باعث رشد فزاینده ارزش آثار بعضی هنرمندان می‌شود و گاه امضای یک هنرمند باعث فزونی قیمت یک اثر است.

رشد فزاینده علاقه به مجموعه‌داری باعث شده است، مجموعه‌دارانی نوظهور به این عرصه قدم بگذارند. عاشقانی که با شوق به جستجوی اثر دلخواه‌شان هستند و در تکاپویی روزمره برای هرچه بهتر کردن مجموعه‌های شخصی‌شان. اما این علاقه‌مندان نوظهور همیشه در این امر موفق نیستند، چرا که مفهوم عبارت مجموعه‌داری به اشتباه در کنار سرمایه‌داری جا خوش کرده است؛ چه برای هنر دوستان و چه برای هنرمندان.

اثر خوب همیشه اثری گران‌قیمت نیست، همان‌طور که هنرمند خوب همیشه هنرمندی مشهور و صاحب امضا نبوده است. این دغدغه باعث شد که تصمیم بگیریم نمایشگاهی گروهی را  ترتیب دهیم تا بتوانیم به همت بلند هنرمندان تثبیت شده و نوظهور، نقطه آغازی به این مجموعه‌داران نوظهور هدیه کنیم.

موضوع و تکنیک آثار آزاد است و سایز آثار باید ۱۶ در ۸ سانتی‌متر باشد.

علاقه‌مندان تا ۲۵ خردادماه  فرصت دارند رزومه و اثر خود را به ایمیل artpattern.net@gmail.com  ارسال کنند.

Visits: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا