تصویرسازیفراخوان

دوسالانه بین المللی تصویرگری Kaunas 2020

دوسالانه بین المللی تصویرگری Kaunas 2020 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=5428 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆
دوسالانه بین المللی تصویرگری Kaunas 2020

دوسالانه بین المللی تصویرگری Kaunas 2020 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد دوسالانه بین المللی تصویرگری Kaunas 2020 در کشور لیتوانی برای مفاهیم نوآورانه و اشکال تجربی بیان در موضوع: پرش. موضوع دوسالانه تصویرسازی بین المللی Kaunas 2020 “پرش” است.

پرش – یک ثانیه را در فضای بصری بین زمین و آسمان بگذرانید. آیا واقعاً پرواز یا لحظه ای از پرواز نیست؟ پرش یک بستر نامحدود است. یک قلعه مستقل. سریعترین راه برای مسافرت زمانی. تغییر در سیستم انرژی. جهشی که برای یافتن خود در جهان دیگر مورد نیاز است. فرار؟ چرخش در یک زاویه تیز؟ رقص در یک دایره؟ معنی دیگر چیست؟

الزامات فایل ارسالی:

➜ تصویرگری باید به شکل دیجیتالی باشد
➜ فرمت های مورد نیاز وجود ندارد اما این را بخاطر بسپارید که برای نمایشگاه دوسالانه آثار هنری چاپی شما نباید بیشتر  از قالب A3 عمودی یا افقی (۲۹۷ در ۴۲۰ میلی متر یا ۴۲۰ در ۲۹۷ میلی متر) باشد.
➜ یک شرکت کننده می تواند ۱ تصویر یا سری تصاویر را با همان موضوع “پرش” ارسال کند.
➜ تصویرگری باید بین ژانویه سال ۲۰۱۸ و ژوئیه سال ۲۰۲۰ ایجاد شود.

شرکت کنندگان و برندگان دوسالانه توسط هیئت داوران از تصویرگران حرفه ای و سایر هنرمندان تجسمی انتخاب می شوند. تمام تصاویر برگزیده در اکتبر سال ۲۰۲۰ در دوسالانه بین المللی تصویرگری Kaunas ، (لیتوانی) نمایش داده می شود که در آن برندگان جوایز ۱ ، ۲ و ۳ اهدا می شود.

معیارهای ارزیابی:

➜ تفسیر موضوع
➜ ربط داشتن به موضوع
➜ اصالت / خلاقیت
➜ فنی بودن

جوایز:

تمام تصاویر برگزیده در دوسالانه ۲۰۲۰ بین المللی Kaunas نمایش داده می شود که در آن برندگان جوایز ۱ ، ۲ و ۳ اعلام می شود.

جایزه اول – دیپلم ، فضایی برای نمایشگاه شخصی در کاوناس (برنده در سال ۲۰۲۱ فرصت انتخاب تاریخ های مناسب را خواهد داشت) ، مجموعه ای از لوازم هنری حرفه ای.
جایزه دوم و سوم – دیپلم ، مجموعه لوازم هنری حرفه ای.

همه رقبای برگزیده گواهی شرکت در دوسالانه بین المللی تصویرگری Kaunas را دریافت می کنند. فروشگاه دیجیتال تصاویر انتخابی و مخاطبین شرکت کنندگان منتشر خواهد شد.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱ جولای ۲۰۲۰ ( ۱۱ تیر ۹۹)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: http://www.illustrationbiennial.com

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا