اخباراخبار نمایشگاهاخبار و نتایج جشنواره‌ها

اختتامیه و نمایشگاه سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی برگزار می‌شود

اختتامیه و نمایشگاه سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی برگزار می‌شود  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

اختتامیه و نمایشگاه سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی برگزار می‌شود | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، با اتمام داوری و انتخاب آثار و البته انتخاب نفرات برگزیده، توسط داوران این دوره از سوگواره عاشوایی زمان برگزاری نمایشگاه و معرفی برگزیدگان نیز مشخص شد.

در این دوره داوری آثار توسط اساتید و هنرمندان شاخصی همچون استاد صداقت جباری، جلیل رسولی و عذرا عقیقی بخشایشی در بخش نقاشیخط، هنرمندان مسعود نجابتی، محمد خزایی و سیدحسن موسی‌زاده در بخش پوستر، حمید شریفی، سعید رزاقی و محمدرضا دوست‌محمدی در بخش تصویرسازی و فرهاد سلیمانی، یدالهه عبدی و رئوف محسنی در بخش عکاسی انجام شد.

همزمان با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سیزدهمین سوگواره هنرعاشورایی در« نگارخانه‌ی ابوالفضل عالی» و گالری های شماره یک و دو «خانه عکاسان» ، تعدادی از این آثار فاخر در صحن متبرک سه امامزاده در استان تهران و البرز به نمایش عمومی گذاشته می شوند.

این آثارفاخر که توسط دوازده  نفر از استادان صاحبنام حوزه های عکس، پوستر، نقاشیخط و تصویرسازی مورد داوری قرار گرفته اند، بعد از ارزیابی دقیق هنری و محتوایی ، از بین ۲۰۰۰ اثر خلق شده توسط هنرمندان عرصه تجسمی سراسرکشور، انتخاب شده و در نمایشگاه های حوزه هنری به نمایش درمی آیند.

نمایشگاه های سیار در صحن سه حرم : این نمایشگاه های سیار از تاریخ چهارم تا چهاردهم مهرماه در صحن حرم مطهر امامزاده صالح(ع)- تهران- ،  از چهارم تا هشتم مهرماه در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) – پیشوا-  و از دهم تا پانزدهم مهرماه در حرم مطهر امامزاده طاهر(ع) – کرج- به نمایش گذاشته می شوند.

اختتامیه و نمایشگاه سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی برگزار می‌شود | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی
اختتامیه و نمایشگاه سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی برگزار می‌شود | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا