فراخوان

فراخوان بین‌المللی برای ارائه هنر در دوران کرونا

فراخوان بین‌المللی برای ارائه هنر در دوران کرونا لینک : https://ardabilvas.ir/?p=3996 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
فراخوان بین‌المللی برای ارائه هنر در دوران کرونا | پلتفرم آرت‌جمیل دوبی فراخوانی برای مشارکت هنرمندان منتشر کرد.

فراخوان بین‌المللی برای ارائه هنر در دوران کرونا | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از هنرآنلاین: شرایط خاصی که همه‌گیری بیماری کرونا در جهان ایجاد کرده و سبک زندگی ویژه‌ای که به وجود آورده است، باعث ایجاد تغییرات فراوان در نگرش و باورهای مردم دنیای معاصر شده و دغدغه‌های فکری جدیدی را برای آنها به وجود آورده است، به‌گونه‌ای که سبک زندگی و اندیشه بسیاری از مردم جهان به دو بخش پیش و پس از کرونا تقسیم خواهد شد.

در دنیای هنر نیز این موضوع تأثیر بسیاری داشته و هنرمندان یا نهادهای هنری به شکل‌های مختلف واکنش‌هایی به این موضوع داشته‌اند. در همین راستا پلتفرم آرت جمیل برنامه‌ای را به هنرمندان، هنرنویسان، محققین و کیوریتورهای ساکن خاورمیانه و شمال آفریقا پیشنهاد داده تا در آن هنر و زیست هنریِ مطابق با دوران کرونا را تبیین کنند. در این پروژه‌ فرهنگی ۵۰ پیشنهاد پذیرفته خواهد شد و بودجه حداکثر سه هزار دلاری برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

این پلتفرم از هنرمندان، نویسندگان و محققان مستقر در خاورمیانه و شمال آفریقا دعوت می‌کند پیشنهاداتی را برای پاسخ به چالش‌ها در بخش‌های خلاق و فرهنگی ناشی از بیماری همه‌گیر COVID-19 ، شروع پروژه‌های جدید در خانه یا تطبیق شیوه‌ها و روش‌های کار با شرایط فعلی ارائه کنند.

علاقه‌مندان در سه بازه زمانی ۱۰ آوریل، ۳۰ آوریل و ۷ ژوئن فرصت دارند با مراجعه به صفحه  @art_jameel در این فراخوان شرکت کنند.

Visits: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا