اخبار انجمنصورتجلسه

چهارمین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

چهارمین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل لینک : https://ardabilvas.ir/?p=348 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

چهارمین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل |‌ به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل چهارمین جلسه هیأت‌مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل روز دوشنبه ۹۸/۴/۱۰ در سالن جلسات مجتمع فدک با حضور آقایان هوشنگ زمانیان، حجت‌اله عینی، فرهاد عباسپور نمین و خانم شیرین مرزبان برگزارشد.

در این جلسه اعضا به تحلیل اتفاقات و مشکلات پیش‌آمده پرداخته و در مورد جلسه تشکیل شده با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحلیل‌های خود را ارائه دادند.در این جلسه استعفای آقای بهرام بابایی به دلیل مشکلات موجود و قانون منع به کارگیری کارمندان دولت در هیأت رئیسه شرکت‌ها و مؤسسات، مورد بررسی قرار گرفت. این موضوع به دلیل اصل ۱۴۱ قانون اساسی نیاز به بررسی نداشته و لازم‌الاجراست.

با این استعفا، آقای سجاد دادپور، به عنوان عضو علی‌البدل در هیأت مدیره حاضر خواهند بود. آقایان هوشنگ زمانیان و حجت‌اله عینی نیز موضوع استعفای خود را مطرح کردند که بررسی این موضوع به دلیل حساسیت موجود، به جلسه بعد و حضور اعضای هیأت مؤسس موکول گردید.
در آخر اعضا تصمیم گرفتند جلسه بعدی را با حضور اعضای هیأت مؤسس و علی‌البدل برگزار کرده و در مورد استعفای اعضای نام‌برده تصمیم‌گیری و مشکلات موجود در مورد ثبت رسمی انجمن هنرهای تجسمی را بررسی و درمورد رفع آن همفکری نماییم.

Visits: 7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا