فراخواننقاشی

فراخوان مسابقه نقاشی ۲۰۲۰

فراخوان مسابقه نقاشی ۲۰۲۰ لینک : https://ardabilvas.ir/?p=2622 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

فراخوان مسابقه نقاشی ۲۰۲۰

فراخوان مسابقه نقاشی ۲۰۲۰ | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از چیتاآرت SFS Introducing یک مسابقه نقاشی است که از همه هنرمندان سراسر جهان برای شرکت در آن با هدف جلوگیری از انقراض حیوانات و طبیعت دعوت به عمل می آورد. در متن فراخوان این مسابقه آمده است: با ارسال یک اثر هنری به شما کمک می کنیم تا در برابر انقراض حیوانات موضع گیری کنید و همچنین کمک می‌کنید تا در مورد تهدیدات موجود در برابر حیوانات وحشی و فضاهای وحشی آگاهی را افزایش دهیم و در ضمن برای جمع آوری بودجه جهت حفاظت از حیوانات نیز کمک می کنید.

کلیه آثار هنری ارسال شده در گالری آنلاین و فروشگاه های پاپ آپ ما نمایش داده می شود و برای حمایت از پروژه های نامزد کاوشگرها در برابر منقرض شدن ، خریداری می شود.۱۰۰ فینالیست منتخب آثار هنری خود را در گالری معتبر @ oxo، در کرانه جنوبی لندن به نمایش در می آورند. این فرصتی خارق العاده برای نمایش آثار شما در کنار هنرمندان حرفه ای و مشهور است. ۱۰۰ فیلنالیست روز این نتایج جمعه ۲۸ آگوست در وب سایت کاشفان ضد انقراض اعلام خواهد شد.

این مسابقه برای هنرمندان حرفه ای، آماتور و دانشجویی از هر کجای دنیا آزاد است. اگر زیر ۱۶ سال دارید والدین / سرپرست / معلم باید یادداشت رضایت نامه بنویسند که همراه آثار هنری‌تان باشد.

موضوعات مسابقه :

در این مسابقه دو دسته موضوع وجود دارد:۱.حیات وحشتمرکز اصلی باید یک گونه در معرض خطر باشد. سال گذشته ما از تنوع زیادی از ببر و پنگوئن گرفته تا خرس‌های قطبی، فیل و کرگدن لذت بردیم. شما می توانید همانطور که انتخاب می کنید، یک حیوان یا چندین حیوان را به تصویر بکشید.برای اینکه بدانید کدام حیوانات در معرض خطر یا انقراضند به این آدرس مراجعه کنید. www.IUCNredlist.org .

فضاهای (طبیعت) وحشیتصویر شما باید منظره ای از خشکی یا دریا (از هر نقطه جهان) باشد که در معرض خطر هستند.به عنوان مثال جنگل ، یک صخره مرجانی ، دامنه کوه ، خط ساحلی ، تالاب یا هر فضای وحشی که توسط عوامل محیطی مانند گرم شدن کره زمین یا فعالیت های انسانی تهدید شود.

قوانین مسابقه :

تصاویر باید اصل باشند.آثار باید بدون پاسپارتو یا قاب در سایز های A4  یا A3 باشند. آثار هنری این شانس را دارند که در گالری یا گالری آنلاین به فروش برسند.هر هنرمند در هر موضوع تنها یک اثر می تواند ثبت کند.آثار هنری که در ۱۰۰ فینالیست قرار نمی گیرند در معرض فروش قرار می گیرند و هزینه های آن برای پروژ های حفاظتی استفاده می شود.

نحوه شرکت در مسابقه :

شما ابتدا باید از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت نام کنید و بعد از شما خواسته می شود jpeg با کیفیت خوب از کارهای هنری تکمیل شده خود را ضمیمه کنید (لطفا اطمینان حاصل کنید که اندازه پرونده از ۱ مگابایت بیشتر نیست).سپس می بایست آثار هنری خود را به وضوح از جمله نام و آدرس خود به آدرس زیر ارسال فیزیکی از طریق پست کنید:SFS Introducing, Lower Farm Barns, Happisburgh, Norwich, NR12 0QQ, UK.پس از دریافت ، رسید پست را از ما به آدرس ایمیل نوشته شده در فرم ارسال، دریافت خواهید کرد.

جوایزمسابقه :

 با تصمیم پانل انتخاب برنده ، پنج هنرمند برای هر دسته از موضوعات انتخاب می شوند. هر پنج هنرمند در هر دسته به عنوان میهمان ما به رویداد پاییز ما در انجمن جئوگرافیک رویال در لندن در تاریخ ۱۲ نوامبر دعوت می شوند و در آنجا برنده اعلام می شود. آنها همچنین از تهیه کنندگان هنر GreatArt یک کوپن ۲۵۰ پوندی (برای مخارج) دریافت می کنند.جایزه انتخاب مردمی: این جایزه توسط یک رای دهنده آنلاین توسط عموم مردم انتخاب می شود.

این حمایت توسط مجله Leisure Painter صورت می گیرد و هنرمند برنده یک قطعه نمایه ای را منتشر می کند که در مورد آنها در مجله منتشر شده و یک اشتراک یک ساله دریافت می کند. آنها همچنین از تهیه کنندگان هنر GreatArt یک کوپن ۲۵۰ پوندی دریافت می کنند.

همچنین جایزه Artist توسط تیم تحریریه مجله The Artist انتخاب می شود و به هنرمندی اهدا می شود که از نظر آنها به بهترین شکل روح طرح Sketch for Survival (طرحی برای بقا) را در یک نقاشی دو بعدی یا نقاشی از هر رسانه ای به تصویر بکشد. این هنرمند برنده در The Artist نمایش داده می شود و یک اشتراک یک ساله از مجله دریافت می کند. آنها همچنین از تهیه کنندگان هنر GreatArt یک کوپن ۲۵۰ پوندی دریافت می کنند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹.

برای ورود به سایت مسابقه کلیک کنید.

برای ورود به فرم ثبت نام کلیک کنید.

Visits: 11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا