انیمیشنپرفورمنستصویرسازیچاپحجم و مجسمهخوشنویسیطراحیعکاسیفراخوانکاریکاتورگرافیتیگرافیکموشن گرافیکنقاشینقاشیخطنقد هنرنگارگریهنر مفهومیهنرمدرنویدئو آرت

فراخوان رقابت هنرهای تجسمی “درک تفاوت های ما”

فراخوان رقابت هنرهای تجسمی “درک تفاوت های ما” لینک : https://ardabilvas.ir/?p=2062 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
فراخوان رقابت هنرهای تجسمی “درک تفاوت های ما” | هنر ابزاری قدرتمند برای ابراز تفاوت هاست حتی بدون یک کلمه هم می توان تفاوت ها را به دیگران انتقال داد. رویداد از هنرمندان دعوت میکند آثار خود را با موضوع جهانی که اختلافات در آن پذیرفته می شود و فردیت در آن محترم است ، شرکت کنید.

فراخوان رقابت هنرهای تجسمی “درک تفاوت های ما” | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از گالری آنلاین، هدف این رقابت به نمایش گذاشتن و پیشبرد آگاهی در تمامی جوامع است تا ارزش تفاوت ها را دانسته و منافع آن را درک کنند.

این رویداد یک نمایشگاه بین المللی هنری در فضای باز است که دارای ۴۵ تصویر با اندازه بیلبورد (۱۶ فوت عرض ۱۲،۵ فوت) است که توسط هنرمندان ملی و بین المللی ایجاد شده است. این نمایش بازتاب تعبیرات هنرمندان از موضوع “غنی سازی زندگی از طریق تنوع” است.

اثر را باید به عنوان یک فایل دیجیتال با وضوح بالا (حداقل ۳۰۰ dpi ) و در فرمت های JPG, TIFF, PDF, PSD, EPS, GIF, PNG ایجاد یا اسکن کرده و ارسال کنید. اثر می بایست به صورت افقی باشد.

شرکت در این رویداد رایگان است.

در سال ۲۰۲۱ در مجموع ۳ هزار دلار جایزه برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

واجدین شرایط:

هنرمندان، عکاسان، افراد حرفه ای یا آماتور، معلمین و دانش آموزان در سطح ملی و بین المللی

ثبت نام در این رویداد به صورت آنلاین است و استیتمنت (حداکثر ۲۰۰ کلمه) همراه با تصویر (حداقل ۳۰۰ dpi، کمتر از ۴۰۰ مگابایت) و مشخصات اثر ارسال شود.

مهلت ثبت نام: ۷ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۶ مهر ۹۹)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا