انیمیشنپرفورمنستصویرسازیچاپحجم و مجسمهخوشنویسیسفال و سرامیکصورتجلسهطراحیطراحی صنعتیعکاسیفراخوانکاریکاتورگرافیتیگرافیکموشن گرافیکنقاشینقاشیخطنگارگریهنر مفهومیهنرمدرنویدئو آرت

مسابقه هنری AWESOMEART PRIZES

مسابقه هنری AWESOMEART PRIZES لینک : https://ardabilvas.ir/?p=2016 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

مسابقه هنری AWESOMEART PRIZES

مسابقه هنری AWESOMEART PRIZES | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از چیتاآرت مسابقه هنری AWESOMEART PRIZES برای همه رشته ها و تکنیک ها و سبک های هنری فراخوان می دهد.

خط مشی حق کپی رایت

هنرمندان درمورد محتوا ، تصاویر یا متن هایی که برای انتشار در همه رسانه های ما ارسال می‌کنند، کاملاً مسئول هستند. هنرمندان حق کپی رایت را به طور کامل برای آثارشان دارند. هنرمند متقاضی ، به ما مجوز دائمی غیرانحصاری انتشار تصاویر از آثار خود را برای بازاریابی و تبلیغات در هر رسانه ای را می دهد. ما هرگز داده ها یا تصاویر مربوط به آثار هنرمندان را نمی فروشیم و از تصاویر آثار هنری برای مقاصد تجاری استفاده نمی کنیم.

حقوق استفاده از تصویر

با ورود به این مسابقه هنری ، هنرمندان به AWESOMEARTPRIZES مجوز دائمی غیر انحصاری برای تولید تصاویری از آثار هنری خود را برای تبلیغات رقابتی خود ما و بازاریابی در انواع رسانه ها اعطا می کنند.مسابقات هنری ما بین المللی و برای همه آزاد است.Awesomeartprizes.com  یک بستر مجازی آنلاین مستقل است. ما هنرمندان در سراسر جهان را به دوستداران هنر، خریداران هنری خصوصی و حرفه ای و گالری ها می فهمند و تبلیغ می کنیم. این مسابقات برای مبتدیان و هنرمندان زنده حرفه ای آزاد است، برای شرکت شما هیچ صلاحیت خاصی لازم نیست.جوایز ما کمک های نقدی ، چاپ قوی و دید آنلاین و بسیاری از پیشرفته ترین ابزارهای حضور و تقویت شغلی برای یک هنرمند است. جوایزی برای برجسته سازی ، تبلیغ و حمایت از شما به عنوان یک هنرمند معاصر اعطا می شود.ارسال یک اثر برای همه رایگان است و فقط برای ۴ اثر هنری اضافی ۳۰ دلار دریافت می شود.

جوایز جذاب  ART PRIZES

یک  جایزه پلاتینی به ارزش ۵۰۰۰ دلار است.سه جایزه طلایی به ارزش ۳۰۰۰ دلار است.ده  جایزۀ نقره‌ای به ارزش ۲۰۰۰ دلار است.ده جایزه عالی به ارزش۱۴۰۰ دلار است.ده  جایزه قابل تقدیر به ارزش ۱۰۰۰ دلار است.ده جایزه MERIT به ارزش ۸۰۰ دلار است.

قوانین 

قالب پرونده های پذیرفته شده پرونده های JPG یا JPEG هستند.پرونده ها باید کمتر از ۲MB  باشند.هنرمندان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند.ما در رقابت فقط آثار هنری اصلی را می پذیریم که توسط شما هنرمند زنده ساخته و امضا شده باشد. آثار هنری نباید از ۳ سال قدیمی تر باشد.هنری که خشونت جنسی یا نژادی گرافیکی را به تصویر بکشد، قابل قبول نیست.هیئت داورانترکیب هیئت داوران پس از اعلان ها به برندگان منتشر می شود. هیئت داوران ۴۰ برنده معرفی می کند.آخرین مهلت ارسال: ۱۵ مارس ۲۰۲۰ برابر با ۲۵ اسفند ۱۳۹۸.برای ورود به سایت مسابقه کلیک کنید.

Visits: 26

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا