اخباراطلاع رسانی

انصراف دبیران و داوران جشنواره فجر، اتفاقی برای اتحاد

انصراف دبیران و داوران جشنواره فجر، اتفاقی برای اتحاد لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1849 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
انصراف دبیران و داوران جشنواره فجر، اتفاقی برای اتحاد | ابراهیم حقیقی دبیر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به همراه دبیران و داوران بخش‌های مختلف این رویداد، از همراهی با این جشنواره انصراف دادند.

انصراف دبیران و داوران جشنواره فجر، اتفاقی برای اتحاد | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از  مجله اثرهنری  دبیر و داوران دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در واکنش به حوادث اخیر کشور و به دلیل آنچه همدردی با جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان کردند، از همراهی با این رویداد انصراف دادند.

این اتفاق پس از اعلام انصراف ابراهیم حقیقی دبیرکل دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر شتاب گرفت و در ادامه دبیران و داوران بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره شامل متصدیان رشته‌های عکاسی، نقاشی، گرافیک، سفال‌ و سرامیک، مجسمه‌سازی و تصویرسازی نیز کناره‌گیری خود را  از حضور در جشنواره دوازدهم اعلام کردند. 

به فاصله چند ساعت پس از این انصراف، دبیران و داوران دیگر بخش‌های جشنواره تجسمی فجر از جمله نقاشی، عکس، تصویرسازی و در نهایت نیز ابراهیم حقیقی دبیر این رویداد از همکاری با دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر انصراف دادند.

دفتر امور هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنوز واکنشی به انصراف گروهی دبیر و داوران این رویداد نشان نداده است.

دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر یک ماه دیگر و از ۲۳ تا ۳۰ بهمن ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران ‏برگزار می‌شود.

Visits: 8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا