فراخوانگرافیک

فراخوان طراحی پوستر اکوادور

فراخوان طراحی پوستر اکوادور لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1845 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

فراخوان طراحی پوستر اکوادور

فراخوان طراحی پوستر اکوادور |‌ به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله فرد اکوادور Poster Bienal 2020 ، یک رقابت و رویداد بین المللی با محوریت ارزش های فرهنگی ، اجتماعی ، دانشگاهی و حرفه ای است.  دانش آموزان طراحی، طراحان گرافیک، معماری، هنرمندان، عکاسان و هنرمندان ارتباطات تصویری می توانند بدون در نظر گرفتن سن و ملیت، با پوسترهایی که بین ژانویه سال ۲۰۱۸ و ژوئن سال ۲۰۲۰ خلق شده اند، در این رویداد شرکت کنند.

هر دو سال یکبار ، اکوادور Poster Bienal خلاق ترین آثار جهان را جشن می گیرد. هیئت داوران بین المللی از آیکون های طراحی ، فرایندی دشوار را انجام می دهد که بهترین آثار را انتخاب می کند که نشان دهنده ارزش های یک صنعت دائما در حال تحول است. به عنوان بخشی از دوسالانه اکوادور پوستر ، کنگره بین المللی ارتباط تصویری ارائه می شود ، که شامل یک سری نمایشگاه ها ، همایش ها و کارگاه های آموزشی است.

دسته بندی ها عبارتند از:

الف) تبلیغات – پوستر شخصی است که برای برقراری تبلیغات تبلیغاتی برای تبلیغ یا ارائه یک کالا یا خدمات و همچنین انتشار اطلاعات در مورد رویدادهای مورد علاقه عمومی مانند نمایش ، کنسرت ، نمایشگاه ، ورزش ، فیلم ، نمایش ، استفاده می شود. نمایشگاه یا نمایشگاه

ب) اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی – به نمایش یک مطالب گرافیکی اختصاص یافته است که پیامی را منتقل می کند که واقعیت جامعه ، تحصیل کرده و سیاست ما را نشان می دهد. آن را در یک واحد زیبایی شناسی متشکل از تصاویر که تأثیر می گذارد و متن های کوتاه ادغام شده است.

ج) دانش آموزان – دانش آموزان با مطالب گرافیکی رایگان ، متشکل از تصاویر و متن ها و غیره که در آن دانش آموزان می توانند از خلاقیت خود به صورت آزاد استفاده کنند.

د) متحرک – به مواد گرافیکی متحرک ، متشکل از متن ، تصاویر. ایجاد شده توسط یک فضای جالب برای تماس با انیمیشن نگاه.

ه) بازدید از اکوادور – پوستر “بازدید از اکوادور” یک موضوع هنری با محوریت کشور اکوادور است. نمایش گردشگری کشور از طریق پوستر.

شرایط ارسال:

همه آثار ابتدا باید به صورت فایل دیجیتالی ارسال شوند. اندازه: ۷۰۰px در ۱۰۰۰px (عمودی) ، RGB ، ۷۲ dpi ، JPG ، ۵۰۰kb (حداکثر).

تعداد کارهای ارسال شده توسط هر شرکت کننده نامحدود است.

آثار توسط هیئت داوران انتخاب می شوند و کلیه شرکت کنندگان برگزیده تا ۳۱ ژوئیه سال ۲۰۲۰ از طریق ایمیل مطلع می شوند.

اگر اثر شما انتخاب شود ، باید تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ ۲ نسخه از آثار خود را به Quito، اکوادور ارسال کنید (برچسب های آدرس برای هر طراح برگزیده از طریق ایمیل به صورت خصوصی ارسال می شود). توصیه می شود چاپ آثار در اندازه استاندارد ۷۰cm x 100 سانتی متر ، اگرچه شرایط خاصی وجود ندارد.
اما اگر ترجیح می دهید آنها می توانند پوستر شما را چاپ کنند و در این صورت باید پرونده را با حداکثر ۳۰۰ dpi ، سایز ۵۵cm x 85cm به info@ecuadorposterbienal.com ارسال کرده و ۴۰ دلار برای هر کار از طریق Western Union ، تا ۲۰ آگوست ۲۰۲۰ بپردازید.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۹۹)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا