طراحی صنعتیفراخوانگرافیک

فراخوان مسابقه طراحی محصول ۲۰۲۰ Ro Plastic

فراخوان مسابقه طراحی محصول 2020 Ro Plastic لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1764 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

فراخوان مسابقه طراحی محصول ۲۰۲۰ Ro Plastic

فراخوان مسابقه طراحی محصول ۲۰۲۰ Ro Plastic | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از چیتاآرت یک پروژه بین المللی است که هدف آن افزایش آگاهی در مورد استفاده مجدد و بازیافت پلاستیک است.

این مسابقه در سال اول برگزاری ، با بیش از ۳۰۰ ورودی از ۵۲ کشور جهان برگزار و حال دوره دوم جایزه Ro Plastic برای سال ۲۰۲۰ طراحی کرده است .

دسته بندی ها :
این مسابقه در پنج گروه و با موضوعات زیر برگزار می شود :

طراحی صنعتی – اشیاء داخلی و خارجی که از نظر زیبایی زیبایی و کاربردی هستند و بازیافت پلاستیک را در مقیاس بزرگ ترغیب می کنند ، بنابراین دفع آن را تسهیل می کند. محصولات رقیب باید بادوام باشند ، برای تولید در مقیاس صنعتی طراحی شده و دارای پایان عمر با کمترین میزان تأثیر محیط زیست هستند.

نساجی نوآورانه – در حالی که نسخه اول از پارچه های مبلمان ساخته شده کاملاً از پلاستیک بازیافت شده خواسته شده است ، نسخه ۲۰۲۰ خواستار مواد مناسب برای کاربردها و کارکردهای مختلف است. اینها باید با استفاده از روشهای نوآورانه که زنجیره تأمین اقتصاد دایره ای مواد پلاستیکی و ارگانیک را در نظر می گیرند تولید و تولید شوند و تأثیر حداقل محیطی را داشته باشند.

راه حل های بسته بندی – در سال ۲۰۱۹ به دلیل پروژه هایی که مطابق با مشخصات جوایز نیستند ، اهدا نمی شود و همچنین با توجه به تأثیر مخربی که این نوع محصول بر محیط زیست دارد ، این دسته نه تنها دوباره مطرح می شود بلکه دامنه خود را نیز گسترش می دهد. برای چگونگی استفاده از مواد ، از جمله پلاستیک بازیافت شده. این مواد از زباله های بازیافت شده تولید می شوند و باید مطابق با استانداردهای اقتصاد مدور باشند.

پروژه های نوآوری آگاهانه – پروژه هایی که با هدف ایجاد دوره های آموزشی منبع باز ، احیای مناطق آلوده ، تدوین انواع جدید اقتصاد ، با هدف توسعه اجتماعی و زیست محیطی و مشارکت فراگیر انجام می شوند.

آگاهی در مورد ارتباطات – تا به امروز ، احساس گناه عمومی گفتمان پلاستیک را تحت تأثیر قرار داده است ، در بیشتر موارد آن را از طریق تصاویر نمایشی و تحریک کننده گناه به تصویر می کشد. این گروه جدید به دنبال ایجاد پروژه های ارتباطی مثبت ، تحریک آمیز و پیشگیرانه ، با هدف مخاطبان متنوع اما در درجه اول کودکان ، برای تشویق دانش آگاهانه در مورد این موضوع است. آموزش عادات جدید زندگی و مصرف؛ از اقدامات گسترده خواستار افزایش آگاهی در مورد تولید و تقاضای فعالیت مؤسسات در حمایت از شرکتهای درگیر هستند.

چه کسانی می توانند در این مسابقه طراحی محصول شرکت نمایند ؟
شرکت در این مسابقه برای همه طراحان در هر رده سنی آزاد است (برای افراد زیر سن قانونی ، رضایت یک سرپرست قانونی لازم است )

آخرین مهلت شرکت : 31 ژانویه ۲۰۲۰ برابر ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

الزامات ارسال :

لطفاً فیلم ها و / یا تصاویر را برای توضیح روند از ایده تا نتیجه نهایی ارسال کنید.
حد مجاز برای هر عکس ۱MB است و فیلم ها باید از طریق لینک به یوتیوب یا کانال Vimeo ارسال شوند.

هزینه های شرکت در این مسابقه :
شرکت در این مسابقه رایگان است .

جوایز :
در هر گروه یک نفر به عنوان نفر برتر مبلغ ۱۰.۰۰۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد

جهت شرکت در این مسابقه کلیک نمایید

Visits: 26

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا