اخبار انجمناخبار هنری استاناطلاع رسانیفراخوان

اطلاعیه شماره ۷ ـ ارسال رزومه

اطلاعیه شماره 7 ـ ارسال رزومه لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1640 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
اطلاعیه شماره ۷ ـ ارسال رزومه |‌ ایجاد همدلی میان هنرمندان، جامعه و انجمن هنرهای تجسمی با معرفی هنرمندان بدون در نظر گرفتن منافع اشخاص و گروه‌گرایی محقق می‌شود. هدف انجمن ایجاد یکپارچگی در جامعه هنری استان اردبیل می‌باشد.

اطلاعیه شماره ۷ ـ ارسال رزومه | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل از زمان شروع هیأت مدیره جدید سعی در ایجاد صمیمت و یکرنگی و با هم بودن در جامعه هنری استان اردبیل را داشته و به جد، خود را در قبال هنرمندان مسئول می‌داند. هنرمندانی که به تنهایی اعتبار جامعه خویش به شمار می‌روند ولی با وجود آن به خاطر عدم معرفی مناسب به جامعه و مخاطب، اغلب به آنچه که لیاقتش را داشتند نرسیدند.

کم کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای استانی و سراسری، مقامات مربوطه و انجمن‌های هنری مزید بر علت شده تا هنرمندان در جامعه به درستی معرفی نشوند. همه این مسائل دست به دست هم داده‌اند تا هنر رو به افول رفته و نارضایتی هنرمند را از وضعیت جامعه‌‌ در پی‌ داشته باشد.

مشکل فقط به اینجا ختم نمی‌شود، اوج مشکلات زمانی‌ است که عدم آگاهی و شناخت از هنر و هنرمند، کج سلیقگی در جامعه را به دنبال داشته و این روند تا جایی پیش می‌رود که مخاطب در تشخیص خود اشتباه کرده و هنرور و اجراکار را به جای هنرمند می‌نشاند. اما غافل از اینکه هنرمند جای دیگریست.

معرفی هنرمندان در سطوح مختلف باعث ایجاد طبقه‌بندی‌هایی می‌شود که می‌تواند در ایجاد شناخت از جایگاه فرد مؤثر باشد. شاید در ابتدا این عمل دارای خطاهایی باشد ولی به مرور زمان مشکلات آن برطرف و بستر مناسب برای معرفی هنرمندان و درجات هنرشان به جامعه، حداقل در سطح استان فراهم خواهد شد.

در راستای رسیدن به این هدف انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل مدیا‌های مختلفی را در نظر دارد که یکی از معتبرترین‌ها سایت و مرکز اطلاع‌رسانی انجمن می‌باشد. ما در دورانی زندگی می‌کنیم که فضای مجازی اهمیت بالایی در آن پیدا کرده و از ملزومات جامعه کنونی به شمار می‌رود. امروز انجمن دارای سایت رسمی، صفحه مجازی در اینستاگرام، کانال و گروه در تلگرام می‌باشد و سعی کرده تا در اطلاع‌رسانی‌ها و اخبارهنری مربوط به استان اردبیل، ارائه فراخوان‌های معتبر، معرفی هنرمندان استان اردبیل و اساتید اهل اردبیل پیش‌قدم باشد.

در این فراخوان از همه هنرمندان استان اردبیل (هنرمندانی که اهل استان اردبیل هستند ولی مکان دیگری ساکن هستند نیز شامل این فراخوان می‌شوند) درخواست می‌شود رزومه و بیوگرافی، آثار و عکس(هنرمند)، جهت معرفی در بخش هنرمدنان استان اردبیل، ارسال نمایند.

شرایط لازم :

۱ـ اصالت هنرمند باید از استان اردبیل یاشد. (یکی از والدین اهل اردبیل باشد)

۲ـ حتما باید اطلاعات به روز و اطلاعات موجود معتبر باشد.

۳ـ در صورت لزوم اعتبار و صحت رزومه هنرمند باید قابل اثبات باشد. در زمانی که لازم شد مدارک مربوطه جهت راستی آزمایی ارائه شود.
نکته : در صورتی که اطلاعات مندرج در رزومه و بیوگرافی، آثار ارائه شده و … مربوط به هنرمند نبوده و یا اطلاعات نادرست ارائه شده باشد‌، هنرمند در مرحله اول ۶ماه و در مرحله دوم یک‌سال و در مرحله سوم به صورت دائم از خدمات انجمن محروم خواهد شد.

۴ـ در صورتیکه در رزومه هنرمند فعالیت گروهی وجود داشته باشد، باید سمت و نوع فعالیت خود در گروه را به طور مشخص ذکر کرده و نام سایر افراد و مسئولیت آنها نیز ذکر کند.

۶ـ ارائه مشخصاتی مانند نام و نام خانوادگی، محل تولد، سال تولد، تحصیلات، رشته و تخصص برای همه هنرمندان الزامی‌ می‌باشد.

۷ـ رزومه باید به صورت فایل Word با پسوند مربوط به این برنامه ارسال شود.

۸ـ آثار نیز حتما باید به صورت JPEG با کیفیت مطلوب ۱۰۰ تا ۱۵۰ dpi و اندازه حداقل ۸۰۰ پیکسل ارائه گردد.

۹ـ کیفیت عکاسی از آثار باید به شکل مطلوب بوده و از ارسال تصاویر نامناسب خودداری کنید.

۱۰ـ در صورت امکان فایل رزومه، تصویر آثار و عکس هنرمند در یک فایل zip با نام هنرمند ارسال گردد. در صورت عدم دسترسی به برنامه مناسب جهت زیپ کردن، همه فایل‌ها با نام هنرمند نامگذاری و به ترتیب شماره‌گذاری و ارسال گردد.

۱۱ـ رزومه همه هنرمندان در سایت انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل، به صورت صفحه خبری به همراه گالری آثار هنرمند ارائه و در منوی «هنرمندان استان» قابل مشاهده خواهد بود.
نکته : بعد از ثبت انجمن به صورت رسمی همه هنرمندان پروفایل ویژه خود را خواهند ساخت و مدیریت آن به عهده خود هنرمند خواهد بود و قابلیت بروز‌رسانی و حذف و اضافه خواهد داشت.

۱۲ـ فایل‌های مربوطه را به ایمیل انجمن به آدرس ArdabilVAS@gmail.com ارسال و در صورت لزوم از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره‌های ۰۹۰۳۰۴۰۲۷۹۰ و ۰۹۱۴۷۳۶۲۶۶۴ ارسال نمایید.

۱۳_ همه هنرمندان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

۱۴ ـ معرفی هنرمندان بعد از دریافت، ویرایش و طبقه‌بندی رشته‌ای، به صورت تصادفی صورت خواهد پذیرفت.

۱۵ـ انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل امانت‌دار آثار، تصاویر و بیوگرافی ارائه شده توسط هنرمندان خواهد بود و حق هیچ‌گونه سوءاستفاده نخواهد داشت. انجمن هنرهای تجسمی در صورت استفاده غیر از موارد این فراخوان باید با هنرمند مربوطه هماهنگی لازم را انجام داده و رضایت هنرمند را داشته باشد.

۱۶ـ در صورت هرگونه مشکل و اغراق در رزومه و یا پایمال شدن حق هنرمندان دیگر، فرد خاطی باید جوابگو باشد. علاوه برآن صفحه مورد نظر از سایت و صفحات مجازی حذف، علت حذف نیز به صورت عمومی اطلاع‌رسانی شده و انجمن طبق بند ۳ با هنرمند برخورد خواهد کرد.

سایت انجمن : ArdabilVAS.ir
ایمیل :‌ ArdabilVAS@gmail.com
اینستاگرام :‌ ArdabilVAS@
کانال تلگرام : ArdabilVAS@
گروه تلگرام :‌ ArdabilVASClub@

Visits: 9

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا