طراحی صنعتیفراخوانگرافیک

مسابقه طراحی بسته بندی نسل نو ۲۰۲۰

مسابقه طراحی بسته بندی نسل نو ۲۰۲۰ لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1589 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆
مسابقه طراحی بسته بندی نسل نو ۲۰۲۰ | یک رهبر جهانی بسته بندی در فن آوری های توزیع ، شما را به مشارکت در جایزه طراحی بسته بندی جدید و طراحی یک عملگر مکانیکی جدید برای بسته بندی آئروسل با تمرکز بر روی سبک قفسه / آنلاین ، پایداری محیط زیست و تجربه کاربر دعوت می کند.

مسابقه طراحی بسته بندی نسل نو ۲۰۲۰ | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله فرد برگزار کنندگان به دنبال یک عملگر مکانیکی/ طراحی درپوش مختل کننده که قادر به تمایز خود از دیگر محصولات با توجه به شکل و جذابیت منحصر به فرد خود، ارائه ژست ها و تجربیات جدید ، در یک تلاش کلی برای ایجاد محیط زیست پایدارتر ، ایمن و سالم تر ، محلول بسته بندی آئروسل برای مصرف کننده (آئروسلهای نسل بعدی می توانند دارای هوای مناسب و قابل بازیافت کامل باشند).

دستورالعمل ها:

از شما دعوت شده است تا یک کاپ عملگر مکانیکی / استفاده آسان برای بسته بندی آئروسل (بسته بندی تحت فشار) طراحی کنید تا بتوانید محصولی کاملاً قابل تشخیص و سازگار با محیط زیست را ارائه دهید که مشتری بتواند به راحتی آن را بشناسد و از هر لحاظ به عنوان نوآوری نشان دهنده چالش اصلی این رقابت باشد.

به عنوان مرجع برای طراحی بسته بندی کامل ، هر دو بطری های مبتنی بر فلز و ظروف غیر استوانه ای قابل بازیافت مبتنی بر PET جدید را در نظر بگیرید.

محدوده محصولات آئروسل: عملگر مکانیکی شما برای بسته بندی آئروسل در یک یا چند شرایط (منزل ، مسافرت ، فضاهای عمومی و غیره) ، در یک یا چند برنامه کاربرد دارد ، از جمله: یک ظاهر طراحی مو ، شامپو خشک ، مراقبت از بدن ، دئودورانت ، مراقبت از آفتاب ، فوم ، تراشیدن ، تازه کننده هوا ، تمیز کردن سطح ، کنترل حشرات ، رنگ و غیره.

سبک و اشکال: عملگر مکانیکی شما باید از لحاظ بصری متفاوت باشد ، در قفسه ها و تجارت الکترونیکی به عنوان یک محصول خاص تلقی شود ، به عنوان چیزی که واقعاً محصول جدیدی را از نظر سبک و دید برای کل صنعت به ارمغان می آورد. حتی در کوچکترین اندازه ، عملگر مکانیکی باید برای مشتری بی نظیر ، قابل تشخیص و جذاب باشد. به طور کلی ، شما می توانید با کشف طیف گسترده ای از راه حل های زیبایی شناسی ، سبک و اشکال مورد نظر خود را پیشنهاد کنید. با این حال ، همچنین لازم است که عملگر مکانیکی را برای مارک های مختلف شخصی سازی کنید و در چندین نوع محصول مورد استفاده قرار بگیرید. علاوه بر این ، مارک ها باید با استفاده از لوازم مختلف (برای مثال متالیزه ، بافت و غیره) ، کلاه را تغییر دهند که رنگ / چهره و صورت را تغییر می دهد ، آرم های خود را یا به روش های دیگر درج می کنند.

علاوه بر پیشنهاد یک عملگر مکانیکی کاملاً کاربردی و ایمن ، می توانید امکانات زیر را کشف کنید:

– درپوش عملگر مکانیکی / قابل استفاده مجدد قابل استفاده: محلول شما ممکن است بعد از استفاده در بطری دیگر قابل استفاده مجدد باشد.

– تعدیل میزان اسپری و / یا قطر الگوی اسپری: کاربر ممکن است فرمول را به چه میزان و به چه روشی تغییر دهد.

– عملگر مکانیکی تغییر حالت ضربدر: با استفاده از عملگر مکانیکی کاربر می تواند نحوه توزیع فرمول را صادر کند ، به عنوان مثال. از اسپری گرفته تا کف ، ژل و غیره

– عملگر مکانیکی تبدیل به یک اعمال کننده می شود: عملگر مکانیکی ممکن است عملکرد / ابزار دیگری را برای اعمال فرمول فراهم کند ، به عنوان مثال برای پوشاندن موهای خاکستری در ریشه ها ، اعمال آرایش ، رنگ و غیره.

نحوه استفاده: از شما دعوت می شود حرکات و تجربیات جدید مربوط به استفاده از عملگر مکانیکی خود را ارائه دهید ، تا عنصر جدیدی را ایجاد کنید و تجربه کاربر ارزنده تری کسب کنید.

الزامات تحریک کننده: عملگر مکانیکی شما باید برای حمل و نقل و تجارت الکترونیکی بی خطر باشد ، مناسب برای انبارداری و حمل و نقل پالت های فله ای. عملگر مکانیکی نباید دارای کلاه پوششی باشد ، زیرا این یک عنصر ناراحت کننده تجربه کاربر است. عملگر مکانیکی باید آسان باشد (نیروی سبک و ارگونومی) و کاربری آسان. الزامات پایداری: عملگر مکانیکی شما باید با توجه به پایداری محیط زیست طراحی شود ، این به معنای یکی یا ترکیبی از جنبه های زیر است: بدون داشتن درپوش (که ممکن است از بین برود) باشد ، ترجیحا با مواد پایدار تحقق یابد ، دارای سبک وزن باشد. طراحی ، مقدار مواد مورد نیاز را به حداقل برسانید ، احتمالاً نیاز به جدا کردن مواد برای بازیافت را به راحتی در نظر بگیرید ، در حالت ایده آل قابل استفاده مجدد باشد.

اندازه عملگر مکانیکی: عملگر مکانیکی شما باید قطری از ۱ اینچ تا ۳ اینچ و از ۰٫۷ اینچ تا ۳ اینچ داشته باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که بیشترین اندازه و همه جانبه ترین اندازه استراتژیک (برای بازار و در نتیجه برای این مسابقه) توزیع کننده قطر ۱ اینچ است.

مواد و فن آوری های تولید: شما می توانید مواد جدید ، پلاستیک قابل بازیافت یا سایر مواد پایدار را پیشنهاد دهید ، اما آنها باید با فن آوری های تولید انبوه ، به ویژه با قالب ریزی سازگار باشند. عملگر مکانیکی جدید ترجیحا باید تک ماده باشد (بازیافت آسان تر) ، سبک باشد و دارای حداکثر ۳ جزء باشد ، از مونتاژ پیچیده اجتناب شود.

پس از اتمام سطح: با توجه به غنی سازی تجربه کاربر ، ممکن است ترکیب های مختلفی را برای مثال پیشنهاد کنید. ترکیبی از بافت های مات و براق یا سایر مواد ، استفاده از مواد تزریقی دوتایی ، با استفاده از لمس نرم یا سایر بافت های طرح دار.

ارزش های قابل انتقال: عملگر مکانیکی شما باید به عنوان کالای جدید تلقی شود که با دقت زیادی برای جزئیات و زیبایی شناسی طراحی شده است. یک راه حل امن برای حمل و نقل ، مناسب و پایدار برای سیاره زمین ، استفاده آسان و دلپذیر است. این محصول به عنوان محصولی ایمن ، سالم و سبز تلقی می شود. این محصول باید شهودی ، جذاب و تعاملی ، کاربردی و مناسب باشد ، یک محصول با قیمت مناسب اما با کیفیت.

شرایط ارسال:

تمام تصاویری که پروژه های خود را بهتر نشان می دهند آپلود کنید ، عملگر مکانیکی خود را در یک راه حل بسته بندی کامل (ادغام بطری در فلز یا پلاستیک) نشان دهید. برای اهداف ارائه ، از شما نیز دعوت می شود که نام خود را به مفهوم خود و در اختیار خود بگذارید ، یک عنوان ، توضیحات ، لیستی از مزایا و آنچه شما را نسبت به آن مشتاق می کند ، تهیه کنید. از شما دعوت شده است که تفاسیر ، پرونده های سه بعدی و سایر مواد مفید برای ارزیابی نهایی را نیز در بایگانی یک فایل .ZIP قرار دهید.

شرکت کنندگان می توانند یک یا چند پروژه را ارائه دهند ، اما فقط پروژه هایی که در وب سایت www.desall.com منتشر شده اند ، از طریق صفحه بارگذاری مربوط به “پخش کننده نسل بعدی” پذیرفته می شوند.

کلیه متونی که با آپلودهای شما ارائه می شود (چکیده ، توضیحی ، برچسب ها و غیره) باید به زبان انگلیسی نوشته شود.

معیارهای ارزیابی:

  •  بی خطر برای مصرف کننده / سازگار با محیط زیست (۵/۵)
  • زیبایی شناسی (مخرب) (۵/۵)
  • کارایی / قابلیت استفاده (۴/۵)
  • اندازه پتانسیل بازار (۴/۵)
  • درجه نوآوری (۴/۵)

هیچ هزینه ورود به شرکت وجود ندارد!

جایزه: نفر اول ۵۰۰۰ یورو دریافت می کند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۵ مارس ۲۰۲۰ ( ۱۲ اسفند ۹۸ )

برای ثبا تانم و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://desall.com

Visits: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا