اخباراخبار هنری استاناطلاع رسانیکارگروه تخصصی نقاشی آبرنگکارگروه تخصصی هنرنشست تخصصی

سومین جلسه و ورکشاپ کارگروه تخصصی آبرنگ استان اردبیل برگزار شد

سومین جلسه و ورکشاپ کارگروه تخصصی آبرنگ استان اردبیل برگزار شد | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

سومین جلسه و ورکشاپ کارگروه تخصصی آبرنگ استان اردبیل برگزار شد | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ورکشاپ و سومین نشست تخصصی کارگروه تخصصی آبرنگ سوم دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر نقد و بررسی آثار اعضای کارگروه، با اجرای ورکشاپ آبرنگ و خلق دو اثر توسط آقای مهدی مجیدی همراه و در ادامه نیز با گفت‌وگو؛ و در خصوص نحوه اجرای آثار،‌ تکنیک مورد استفاده، روش‌های رنگ‌گذاری متناسب با مدل و نحوه انتخاب مدل در آبرنگ تبادل نظر صورت گرفت.

این ورکشاپ با حضور استاد حجت‌اله عینی و با اجرای آقای مهدی مجیدی و همراهی هنرمندان آقای شهرام یعقوبی‌مجد و خانم‌ها النا تدین، شیما افسانه، هاله نقی‌زاده محجوب، زهرا نیکورایی، نازلی نصیری و ام‌البنین خوش‌خبر برگزار شد.

کارگروه‌های تخصصی بخشی از پروژه تخصصی هنر انجمن هنرهای تجسمی به شمار می‌آید که در راستای اهداف متمرکز بلندمدت و کوتاه مدت توسط انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل با همراهی هنرمندان فعال در آن زمینه ایجاد و مدیریت می‌شود. کارگروه تخصصی آبرنگ نیز با این رویکرد و با نگاهی ویژه ذیل کارگروه نقاشی ایجاد شده است. امیدواریم این کارگروه با وجود هنرمندان شاخص از جمله استاد حجت‌اله عینی و سایر اعضا به اهداف خود رسیده و تأثیر خود را در هنر استان اردبیل گذاشته هنرمندان شاخصی را تربیت نماید.

جلسه چهارم کارگروه تخصصی آبرنگ انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل روز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در دفتر انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل واقع در مجتمع فرهنگی و هنری فدک، ساعت ۵ عصر برگزار خواهد شد.

Visits: 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا