فراخوان

افتخار آفرینی هنرمندان اردبیل در دوازدهمین مسابقه بین‌المللی خوشنویسی IRCICA

افتخار آفرینی هنرمندان اردبیل در دوازدهمین مسابقه بین‌المللی خوشنویسی IRCICA | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

نتایج دوازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی خوشنویسی به همت پژوهشگاه تاریخ، هنر و فرهنگ اسلامی (ایرسیکا) در مراسمی که در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۲ مصادف با ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱در دفتر مرکزی IRCICA و با حضور هیئت‌های دیپلماتیک، محافل هنری و دانشگاهی و نمایندگانی از دانشگاه برگزار شد، اعلام شد.

افتخار آفرینی هنرمندان اردبیل در دوازدهمین مسابقه بین‌المللی خوشنویسی IRCICA | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، آقای صفر گالشی‌حور در دور بخش کتیبه و چلیپا(خط نستعلیق)، ربته اول و آقای صابر صفایی در بخش خط کوفی دیپلم افتخار دریافت کردند.

فراخوان دوازدهمین دوره این مسابقه که به هنرمند خشونویسی مصطفی راقم افندی(۱۸۲۶-۱۷۵۸) اختصاص داشت در ژوئن ۲۰۲۱ منتشر و در مجموع ۶۹۷ اثر در ده رشته سبک نوشتاری توسط ۵۳۵ خوشنویس از ۳۱ کشور جهان به مسابقه ارسال شد.

پس از ارزیابی توسط هیئت داوران به ریاست مدیر کل IRCICA پروفسور دکتر محمود ارول قلیچ و متشکل از کارشناسان خوشنویسی از الجزایر، مصر، عراق، ایران، مراکش، عربستان سعودی، سوریه و ترکیه، ۶۱ اثر از ۴۹ خوشنویس از ۱۰ کشور جهان انتخاب و جوایز اول، دوم، سوم و جوایز در هر بخش توزیع شد.

نمایشگاه آثار برنده جایزه از از ۲۱ تا ۲۷ می، ساعت ۱۰ الی ۱۶ در سالن نمایشگاه IRCICA برای بازدید دایر خواهد بود.

برای مشاهده آثار راه‌یافته دوازدهمین مسابقه خوشنویسی IRCICA اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اسامی نفرات برتر دوازدهمین مسابقه خوشنویسی IRCICA اینجا کلیک کنید.

Visits: 11

منبع
IRCICA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا