اخباراخبار هنرمنداناخبار و نتایج جشنواره‌ها

هنرمندان اردبیل در چهارمین جشنواره تخم‌مرغ‌های شهری تبریز

هنرمندان اردبیل در چهارمین جشنواره تخم‌مرغ‌های شهری تبریز  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

هنرمندان اردبیل در چهارمین جشنواره تخم‌مرغ‌های شهری تبریز | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل جشنواره تخم‌مرغ‌های شهری تبریز در حالی روند خود را آغاز کرد که چهار نفر از هنرمندان استان اردبیل در این رویداد نوروزی حضور دارند.

چهارمین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبزیر با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ آیین‌های سنتی نوروزی، از روز ۱۵ اسفند مرحله کارگاهی خود را با حضور ۸۳ هنرمند از شهرهای مختلف آغاز کرده است و هنرمندان راه‌یافته به این مرحله آثار خود را تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ اجرا خواهند کرد.

در این دوره نیز همانند دوره‌های قبل، استان اردبیل با حضور چهار هنرمند نقش مؤثری در شکل‌گیری این رویداد داشته است، خانم‌ها شیرین مرزبان، زهرا پناهی و کوثر فتحی و آقای فرهاد عباسپور نمین از جمله هنرمندان اردبیلی حاضر در این جشنواره هستند.

طبق اعلام دبیرخانه ۴۳۹ اثر تا تاریخ ۲۷ بهمن(داوری آثار) به دبیرخانه ارسال و از میان آثار ارسالی ۸۰ اثر جهت اجرا و حضور در مرحله کارگاهی انتخاب شدند. هنرمندان راه‌یافته تا تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در پارکینگ شماره ۲ ائل‌گولی تبریز آثار خود را اجرا خواهند کرد.

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل برای هنرمندان استان اردبیل آرزوی موفقیت و شادکامی دارد.

Visits: 14

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا