اخباراخبار هنری استانگرافیک

اثر سعید مجنون در هفته طراحی دبی

اثر سعید مجنون در هفته طراحی دبی لینک : https://ardabilvas.ir/?p=1161 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : @ArdabilVAS 👆

اثر سعید مجنون در هفته طراحی دبی | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل اثر سعید مجنون طراح گرافیک با استعداد اردبیل در نمایشگاه هفته طراحی دبی به نمایش درآمد. این هنرمند توانا که سابقه حضور در مجامع و جشنواره‌های بین‌المللی را در کارنامه خود دارد، بار دیگر خوش درخشید و افتخار بزرگی را برای خود و ایران و اردبیل کسب کرد.

بخشی از بیانیه هفته طراحی دبی :

امروز افتتاحیه هفته طراحی دبی است. یک قسمت از این رویداد عظیم نمایشگاه بین المللی بزرگ پوستر است که امسال با موضوع تحمل برگزار شد. برخی از هنرمندان با استعدادترین پوستر از۷۳ کشور (!) با خلق آثاری با الهام از موضوع تحمل به این نمایشگاه پیوستند.
علاوه بر این ، دانشجویان دانشگاه متروپولیتن در بوداپست نیز پوسترهایی را به موضوع اختصاص داده اند و بهترین آثار در این نمایشگاه گنجانده شده است. با تشکر فراوان از دوست عزیزم عرفات النعیم (امارات) که همکار این رویداد است. عرفات همچنین یکی از اساتید برجسته کارگاه های آموزشی اختصاص به طراحی پوستر بود که در آن دانشجویان دانشگاه متروپولیتن موضوع تحمل را در نظر گرفتند. به همه هنرمندان و برگزارکنندگان تبریک می گویم !. افکار من امروز در دبی است!

Visits: 11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا