اخبار نمایشگاهنمایشگاه مجازینمایشگاه‌های انجمننمایشگاه‌های در حال اجرا

نمایشگاه مجازی تصویرسازی «یک روز برای من»

نمایشگاه مجازی تصویرسازی «یک روز برای من» به مناسبت هتفه تصویرگری ـ آبان ۱۴۰۰ | نمایشگاه مجازی تصویرسازی «یک روز برای من» به مناسبت هفته تصویرگری به همت تصویرگران برجسته استان اردبیل توسط انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل با همکاری پارک هنروران هفت‌گنج و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

بیانیه نمایشگاه یک روز برای من

به مناسبت هفته تصویرگری که یک روز با ارزش برای تصویرگران کل دنیا به حساب می‌آید بر آن شدیم با همکاری هنرمندان توانمند استان اردبیل، این هفته ویژه را در کنار هم و با بهره‌مندی از هنر هنرمندان و تصویرگران شایسته استان اردبیل گذرانده و یادی از روزگار بی‌تکرار قبل از کرونا داشته باشیم.

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به عنوان جامعه تخصصی هنرهای تجسمی وظیفه خود می‌داند تمهیدات لازم را برای نمایان شدن استعداد‌ها و توانایی‌های بالقوه جامعه هنری به کار گیرد و زمینه لازم برای بالفعل شدن آن ایجاد نماید.

هر چند که همه این عزیزان در آتلیه‌ها و خلوت خود آثار ارزشمندشان را خلق می‌کنند و در این روزهای کرونا زده با کمک فضای مجازی آثار خود را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند، ولی تعاملات اجتماعی بخشی از وجود انسان معاصر است و ابزار‌های نوین فقط جنبه تسهیل کننده دارد و جایگزین فعالیت‌های اجتماعی نخواهد شد.

«یک روز برای من» بهانه خوبی خواهد بود تا هنرمندان حرفه‌ای و هنرمندان نوظهور در کنار هم به تعامل پرداخته و از توانایی‌های یکدیگر استفاده و در رسیدن به تکامل یاری‌گر هم باشند.

ورکشاپ و نمایشگاه مجازی «یک روز برای من» روزی خواهد بود برای یک یک تصویرگران که روزی را برای خود، بدون نگرانی پذیرش اثر از جانب سفارش دهنده و بده بستان‌های شغلی تجربه کنند، حرف دل خود را در قالب یک اثر بیان کنند و آنچه در توان دارند به منصه ظهور برسانند.

هنرمندان حاضر در نمایشگاه

هنرمندان حاضر در «یک روز برای من» (هفته تصویرگری استان اردبیل) (به ترتیب حروف الفبا) :

هنرمندان مدعو : آقای اکبر نیکان‌پور، خانم شیرین قلی‌پور

زهرا احمدی، امیرعباس باقی، سمیرا بهشتی، یاسمین پاشایی، مارال توشه اصل، بصیره حسنی‌شریعت‌پناهی(سمنان)، شایسته داشتیموری، محمدرضا صدیق، فینا عبدی، سالار عشرت‌خواه(تبریز)، آرام علائی، زهرا فاطمی‌قمی(کرج)، شیرین مرزبان، سیده‌سوین موسوی، لیلا نظمی

بیشتر بخوانید :
گزارش تصویری ورکشاپ «یک روز برای من» ـ هفته تصویگری استان اردبیل

آثار نمایشگاه مجازی تصویرسازی «یک روز برای من» :

Visits: 66

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا