اخباراخبار هنرمنداناخبار و نتایج جشنواره‌ها

درخشش عکاسان اردبیلی در فیلارمونیا قرقیزستان

درخشش عکاسان اردبیلی در فیلارمونیا قرقیزستان  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

درخشش عکاسان اردبیلی در فیلارمونیا قرقیزستان | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل، مهدی ویسانیان عکاس توانمند استان اردبیل و اهل خلخال موفق به دریافت دیپلم افتخار شد و میرعلی پرندک نیز به بخش نهایی پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیا ۲۰۲۱ کشور قرقیزستان راه‌یافت.

مهدی ویسانیان و میرعلی پرندک از استان اردبیل، در دو بخش، به ترتیب با سه و دو اثر به بخش نهایی راه‌یافتند که ویسانیان با اثری با عنوان «آب‌تنی» دیپلم افتخار بخش مردمی را دریافت کرد و سایر آثار این دو هنرمند نیز در بخش‌های آزاد رنگ و بخش مردمی پذیرفته شده و به مرحله نهایی راه‌یافت.

برای مشاهده اسامی برگزیدگان اینجا کلیک کنید

جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیا، این رویداد بین‌المللی در بخش‌های آزاد رنگی، آزاد سیاه و سفید، کودک، پرتره، مردم و موسیقی، مطابق با روش‌ها و قوانین انجمن عکاسی آمریکا (PSA)، توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس در کشور قرقیزستان و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و کلوپ عکس فوکوس برگزار می‌شود.

عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP به نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP نیز محاسبه می‌شود.

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل این موفقیت را به دو هنرمند عزیز و جامعه هنری استان اردبیل تبریک عرض می‌کند و برای ایشان آرزوی شادکامی و موفقیت بیشتر دارد.

Visits: 17

منبع
خلخالیمسایت جشنواره فیلارمونیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا