اخباراخبار هنرمنداناخبار و نتایج جشنواره‌ها

اردبیل فاتح مسابقه ملی طراحی پوستر روز جهانی استاندارد WSD

اردبیل فاتح مسابقه ملی طراحی پوستر روز جهانی استاندارد WSD  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

اردبیل فاتح مسابقه ملی طراحی پوستر روز جهانی استاندارد WSD | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل سازمان ملی استاندارد ایران پوستر فریبرز اسمعیلی طراح گرافیک و هنرمند مطرح استان اردبیل را به عنوان اثر برتر این مسابقه اعلام کرد.

این مسابقه به مناسبت روز جهاین استاندارد در سال ۲۰۲۱ با شعار «چشم‌انداز مشترک برای جهانی بهتر»، توسط سازمان ملی استاندارد ایران (INSO) در بستر رسانه‌های اجتماعی تحت عنوان مسابقه ملی طراحی پوستر WSD برگزار شد.

هدف این مسابقه ارائه استاندارد‌های بین‌امللی و چگونگی دستیابی به اهداف موضوع (چشم‌انداز مشترک برای چهانی بهتر) و ارائه آن با یک تصویر خلاق و الهام‌بخش از طرف هنرمندان بود که در این دوره اثر آقای اسمعیلی از نظر داوران همه شاخص‌های لازم برای اول شدن را داشته است.

پوستر فریبرز اسمعیلی از بین ۱۱ اثر ارسالی توسط هیئت داوران مورد بررسی قرار گرفت و به عنوان تنها اثر منتخب این مسابقه انتخاب و معرفی شد. این اثر در سایت سازمان جهانی نیز به نمایش گذاشته شده است.

فریبرز اسمعیلی از هنرمندان و طراحان گرافیک جوان و البته مطرح استان اردبیل و کشور به شمار می‌آید که جوایز متعدد کشوری و بین‌المللی را از آن خود کرده و سابقه درخشانی در عرصه گرافیک از خود به جای گذاشته است.

وی به عنوان طراح گرافیک حرفه‌ای، ایده‌پرداز و سازنده تیزر تبلیغاتی، معلم و استاد دانشگاه فعالیت می‌کند و علاوه بر حضور در چندین نمایشگاه گروی و انفرادی، سمت‌های اجرایی را نیز در دوره‌های مختلف تجربه کرده که می‌توان به جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور، داوری در چند جشنواره هنری و هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی در سال‌های گذشته اشاره کرد.

انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل این موفقیت را به ایشان تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی برای خود و خانواده محترمشان داریم.

مطالب مرتبط :
هر شب با یک هنرمند، معرفی و آثار فریبرز اسمعیلی

اثر فریبرز اسمعیلی در مسابقه ملی طراحی پوستر WSD :

اردبیل فاتح مسابقه ملی طراحی پوستر روز جهانی استاندارد WSD  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی
اردبیل فاتح مسابقه ملی طراحی پوستر روز جهانی استاندارد WSD

اهداف سازمان جهانی استاندارد

اهداف توسعه پایدار (SDGs) ، که برای رفع عدم تعادل‌های اجتماعی، توسعه اقتصاد پایدار و کاهش سرعت تغییرات آب و هوایی برنامه ریزی شده است ، بسیار بلند پروازانه است. برای دستیابی به آنها نیاز به همکاری بسیاری از شرکای دولتی و خصوصی و استفاده از همه ابزارهای موجود از جمله استانداردهای بین‌المللی و ارزیابی انطباقی است.

نبرد شدید علیه یک بیماری همه گیر جهانی ضرورت پرداختن به اهداف توسعه پایدار را به شیوه‌ای فراگیر، برای تقویت، مقاوم‌تر و عادلانه‌تر شدن جوامع نشان می‌دهد. امروز، ما از شما می خواهیم در مأموریتی به ما بپیوندید که اهمیت اهداف توسعه پایدار را برای پیشرفت بهتر تأیید می کند. در این پیگیری، استانداردها بیش از هر زمان دیگری مرتبط هستند.

کل سیستم استانداردها بر اساس همکاری ساخته شده است. این نشان دهنده قدرت همکاری و این باور است که ما از مجموع اجزای خود قوی تر هستیم. با همکاری مشترک، ما مردم را با راه حل‌های واقعی برای مقابله مستقیم با چالش های پایداری توانمند می‌کنیم.

از این رو است که ما در یک سفر چند ساله روز جهانی استاندارد شرکت می کنیم که نشان می‌دهد استانداردهای بین‌المللی چگونه به موفقیت SDG ها کمک می‌کند.

ما متحد هستیم تا با یکدیگر برای تسریع در دستور کار ۲۰۳۰‌، با استانداردهایی برای SDG ها و «چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر» کار کنیم.

گزارش تصویری :

  • اردبیل فاتح مسابقه ملی طراحی پوستر روز جهانی استاندارد WSD | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی
  • اثر منتخب ـ فریبرز اسمعیلی
  • اثر فریبرز اسمعیلی در سایت سازمان جهانی

منبع

Visits: 24

منبع
سایت سازمان جهانی استاندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا