فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان مسابقه عکاسی The Aftermath

فراخوان مسابقه عکاسی The Aftermath  |  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

فراخوان مسابقه عکاسی The Aftermath | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل مأموریت پروژه The Aftermath حمایت از پروژه های عکاسی است که نیمی دیگر از درگیری را روایت می کند – داستان آنچه افراد برای یادگیری زندگی مجدد ، بازسازی زندگی و خانه های ویران شده ، احیای جوامع مدنی و رسیدگی به مشکلات طولانی مدت نیاز دارند. زخم های جنگ در حالی که برای ایجاد راه های جدید برای صلح تلاش می کردند.

پروپوزالهای ارسالی باید نشان دهنده درک این مأموریت باشد. ممکن است پیشنهادات مربوط به پیامدهای متعدد انواع درگیری ها باشد ، نه فقط جنگ های بین المللی. این درگیری ممکن است در سطح جامعه باشد – برای مثال ، خشونت بین گروه های قومی روستایی یا شورش شهری در یک کشور صنعتی. ممکن است منطقه ای باشد، مانند شورش شورشیان ، یا ممکن است یک جنگ تمام عیار باشد. هیچ محدوده زمانی خاصی وجود ندارد که The Aftermath را تعریف کند ، اگرچه به طور کلی پروژه پس از آن به دنبال حمایت از داستانهایی است که دیگر توسط رسانه های اصلی پوشش داده نمی شوند، یا که توسط رسانه ها نادیده گرفته شده اند. به طور کلی، درگیری باید به پایان برسد تا موقعیتی بعنوان “پسا” در نظر گرفته شود. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که درگیری ممکن است به مدت طولانی ادامه داشته باشد، یا در نتیجه یک وضعیت پس از آن باشد، که در محدوده پروژه The Aftermath قرار می گیرد.

مانند همیشه، این کمک هزینه برای عکاسان فعال در سراسر جهان باز است. با این حال ، داوران بیشترین علاقه دارند فرصت هایی برای عکاسان از جوامع کم نماینده ایجاد کنند تا داستانهای خود را بیان کنند. آنها همچنین به پیشنهادات عکاسان سفیدپوستی علاقه مند دارند که می خواهند نقش امتیاز سفیدپوستان را در ایجاد و حفظ این بی عدالتی ها مورد بازجویی قرار دهند. به عنوان مثال، یکی از فرزندان صاحبان برده، ممکن است بررسی سابقه خانوادگی خود را پیشنهاد دهد. آنها به پیشنهادات عکاسان آفریقایی علاقه مند خواهند بود که ممکن است بخواهند پروژه ای را پیشنهاد کنند که ریشه تجارت برده و تأثیر آن را در کشورهای خود بررسی کند.

شرایط ارسال :

  • پروپوزالها باید شامل توضیحات مربوط به مسائل بعدی مربوط به پروژه پیشنهادی ، و همچنین نمای کلی برنامه های متقاضی برای پوشش داستان در طول سال کمک هزینه باشد – یعنی زمان پیشنهادی سفرها و غیره.
  • در صورت داشتن هرگونه تعهد تجاری یا قرارداد مربوط به پروژه ای که پیشنهاد می کنید ، شامل معاملات کتاب و نمایشگاه، باید پروژه Aftermath را مطلع کنید. در صورت عدم انجام این کار از طرف برنده کمک هزینه ، بطور خودکار کمک مالی پایان می یابد و برنده هرگونه وجهی را که هنوز از پروژه Aftermath دریافت نکرده است، از دست می دهد.
  • پروپوزال شما باید شامل بیانیه پروژه حداکثر ۲ صفحه باشد که به وضوح کار موردنظر شما را نشان می دهد. بیانیه شما به اندازه عکس های شما در فرآیند داوری مهم خواهد بود. پیشنهاد شما همچنین باید نشان دهد که آیا تعهد انتشار یا نمایشگاه برای کار اعطایی خود دارید.
  • پروپوزال شما باید شامل مجموعه ای از حداکثر ۳۰ تصویر باشد که مهارت های شما را به عنوان یک داستان سرای بصری نشان می دهد.
  • نیازی به درج بودجه ندارید، اما پیشنهاد شما باید محدوده کاری را که قصد دارید در طول سال اعطای خود انجام دهید (سفر ، تحقیق و غیره) نشان دهد.
  • مجموعه ای از بیش از ۳۰ تصویر ، با فرمت jpg. اندازه تصاویر شما باید در طولانی ترین سمت ، ۱۲۰۰ پیکسل ، با وضوح ۷۲ نقطه در اینچ – با اندازه فایل حداکثر ۲ مگابایت در هر عکس باشد.
  • برگه زیرنویس. (توضیحات مربوط به هر عکس ، از جمله تاریخ ایجاد ، و غیره).
  • لطفاً یک بیوگرافی کوتاه ، بیشتر از ۲ پاراگراف درج نکنید.

شرایط شرکت کننده :

  • پروژه Aftermath برای عکاسانی که علاقمند به خلق اثری هستند که به روشن شدن مسائل پس از آن کمک می کند و درک عمومی و بحث بیشتر در مورد این مسائل را تشویق می کند ، باز است.
  • شرکت در این مسابقه برای همه عکاسان از سراسر جهان آزاد است.
  • شرکت در این رقابت رایگان است.

جایزه :

پروژه Aftermath به یک عکاس ۲۵۰۰۰ دلار کمک مالی می دهد و چهار نامزد نهایی را اعلام می کند. برای اولین بار ، به هریک از فینالیست ها مبلغ ۵۰۰۰ دلار کمک هزینه اهدا می شود.

زمانبندی :

  • آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ ( ۹ آذر ۱۴۰۰)
  • برنده و فینالیست ها اواسط دسامبر اعلام می شوند.

وب سایت مسابقه عکاسی The Aftermath :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

فراخوان مسابقه عکاسی The Aftermath | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی
مسابقه عکاسی The Aftermath | انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل ـ جامعه تخصصی هنرهای تجسمی

Visits: 5

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا