فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان پوستر آگاهی از کمپوست ICAW 2022

فراخوان پوستر آگاهی از کمپوست ICAW 2022  انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل

فراخوان پوستر آگاهی از کمپوست ICAW 2022 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل کمیته بین المللی هفته آگاهی از کمپوست (ICAW) از شما دعوت می کند تا در مسابقات بین المللی ICAW 2022 شرکت کنید، به دنبال هر کسی، کلاس ۹ (۱۴ ساله) یا بالاتر، علاقه‌مند به شرکت در ارسال پوستر خود را بر اساس موضوع امسال.

هفته بین المللی آگاهی از کمپوست (ICAW) بزرگترین و جامع ترین ابتکار آموزش صنعت کمپوست است. این جشن در سراسر کشور و سایر کشورها هر ساله در اولین هفته کامل ماه می برگزار می شود.

هدف ICAW هر ساله ایجاد همکاری با دیگران برای افزایش آگاهی عمومی در مورد اینکه چرا همه ما باید بازیافت مواد آلی خود را کمپوست کنیم و از کمپوست استفاده کنیم، است. این برنامه شامل مسابقات پوستر و فیلم در پاییز و فعالیت ها و رویدادهایی است که در طول هفته در ماه می برگزار می شود.

موضوع سال ۲۰۲۲ دستور العمل برای بازسازی: کمپوست است. این موضوع برای مسابقه پوستر استفاده شده است، که هنرمندان را در سراسر جهان ترغیب می کند تا طرحی را به اشتراک بگذارند که اهمیت استفاده از کمپوست و کمپوست کردن را به اشتراک بگذارد.

در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان، طرفداران کمپوست همه را به استفاده از کمپوست و بازیافت مواد آلی خود درICAW طی ۱ تا ۷ می ۲۰۲۲ تشویق می کنند. کسانی که به “پیام کمپوست” اعتقاد دارند، برنامه هایی را برای تبلیغ ارزش کمپوست در جامعه خود برنامه ریزی می کنند. انواع کمپوست ها – از کمپوست “در خانه خود انجام دهید” تا کمپوست گسترده در سطح جامعه – در طول هفته تبلیغ می شوند.

پوستر برنده برای ترویج هفته بین المللی آگاهی از کمپوست ۲۰۲۲ که از ۱ تا ۷ می ۲۰۲۲ برگزار می شود، استفاده خواهد شد.

موضوع :

کمپوست

دسته بندی ها:

 رده سنی ۹ تا ۱۲

دانشجویان و بزرگسالان دانشگاه

شرایط ارسال:

  • هر هنرمند ۱ اثر می تواند ارسال کند.
  • همه افراد در سراسر جهان از ۱۴ سال به بالا می توانند شرکت کنند.
  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  •  آثار هنری باید در قالب الکترونیکی با رزولوشن ۳۰۰ dpi و در قالب jpg ارسال شوند (از برنده پوستر درخواست می شود پوستر را برای اهداف تولید مجدداً با وضوح بالاتر ارسال کند). اندازه پوستر نباید بیشتر از ۱۲ در ۱۸ باشد و باید از جهت عمودی (پرتره) طراحی شود.
  • این پوستر باید حاوی عبارت بین المللی هفته آگاهی از کمپوست از ۱ تا ۷ مه ۲۰۲۲ همراه با موضوع پوستر باشد: دستور العمل برای بازسازی: کمپوست. لطفاً اطمینان حاصل کنید که همه چیز به راحتی از راه دور قابل خواندن است. کلمات اضافی را به پوستر خود اضافه نکنید.
  • اگر عکسی به عنوان بخشی از پوستر خود دارید ، لطفاً تأیید کنید که یا عکس را گرفته اید یا حقوق قانونی استفاده از عکس را به دست آورده اید.

جایزه :

برنده کلی جایزه ۵۰۰ USD دریافت خواهد کرد.

زمانبندی :

۱ نوامبر ۲۰۲۱ ( ۱۰ آبان ۱۴۰۰)

وب سایت فراخوان پوستر آگاهی از کمپوست ICAW 2022 :

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 11

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا