فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان هنر بیلبورد جشنواره Art Moves 2021

فراخوان هنر بیلبورد جشنواره Art Moves 2021 لینک : https://ardabilvas.ir/?p=10191 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان هنر بیلبورد جشنواره Art Moves 2021 | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل فراخوان هنر بیلبورد (Billboard Art Competition Art Moves 2021) هم اکنون برای ثبت نام متقاضیان باز است و مانند سالهای گذشته، از تمامی هنرمندان، بخصوص جوانان علاقمند به هنر بیلبورد دعوت می کند تا در پاسخ به موضوع امسال مسابقه یعنی “آلودگی به دروغ و فریب: چگونه می توانیم در جهانی مملو از تناقض، هرج و مرج و شک و تردید، مسیر خود را بیابیم؟”، اثری هنری خلق کنند و برای ما بفرستند.

جشنواره Art Moves با هدف تبلیغ و بالا بردن محبوبیت هنر بیلبورد و ترغیب هنرمندان به خلق هنری درگیر در واقعیت، میزبانی مسابقه بین المللی Billboard Art Competition Art Moves 2021 را بر عهده دارد.

قرار است آثار ارسالی، پاسخی هنری به موضوع امسال مسابقه باشند: “آلودگی به دروغ و فریب: چگونه می توانیم در جهانی مملو از تناقض، هرج و مرج و شک و تردید، مسیر خود را بیابیم؟”

شعار این مسابقه را می توان به عنوان استعاره ای از تمامی فرایندهایی که امروزه در دنیا اتفاق می افتند در نظر گرفت. شیوع کرونا به ما نشان داد که مفهوم حقیقت یکی از مشکلات اساسی جهان معاصر است که تبدیل به چالشی بزرگ برای همه انسانها، جوامع و دنیای جهانی امروز شده است. تا همین اواخر، هیچ یک از ما پی به این مساله نبرده بود و گمان می گردیم می توانیم بدون این مفهوم به زندگی خود ادامه دهیم. اما بحران جهانی کنونی نشات گرفته از همه گیری کرونا ما را از این واقعیت آگاه کرد که باورهای ذهنی، عقاید و احساسات ما کافی نیستند. برای داشتن عملکردی درست، افراد و جوامع به چیزی ورای اینها نیاز دارند، چیزی که به باور ما از مد افتاده و منسوخ شده است، یعنی حقیقت عینی. گونه بشر، homo sapiens نام دارد که به معنی “انسان خردمند” است. پایبندی به حقایق عینی و مراجعه به واقعیت عینی به عملکرد ما در دنیای پیچیده کنونی کمک می کند. آیا وقت گذاشتن برای چالش رسیدن به حقیقت ارزشش را دارد؟ اصلا این امر امکان پذیر است؟ چگونه می توان درست را از نادرست تشخیص داد؟ شخصی که به عنوان یک الگو بتوانیم به آن اعتماد کنیم کیست و چه کسی را می توانیم به عنوان یک خبره امور اینترنتی (به ادعای خودش) در نظر بگیرم؟ آیا هر کس حقیقت خودش را دارد یا اینکه یک حقیقت عینی وجود دارد؟ چه کسی و چه چیزی را باید باور کنیم؟

شرایط و قوانین جشنواره :

  • آثار ارسالی باید در ابعاد ۴۹۸ cm × ۲۴۳ cm (196 × ۹۵.۷ اینچ) بصورت افقی، رزولوشن ۱۰۰ dpi و فرمت cmyk،  tiff تهیه شوند. در این مرحله از مسابقه، از پیوست کردن فایل حاوی اثر کامل (فایل پرحجم) خودداری کنید. شما باید پیش نمایش اثر ارسالی را بصورت زیر فشرده کنید: ۳۰ × ۱۴.۶ cm (11.8 × ۵.۷ اینچ) بصورت افقی، رزولوشن ۷۲ dpi، با فرمت jpg. پس از اعلام نتایج توسط هیئت داوران، برگزارکنندگان مسابقه با هنرمندان منتخب تماس خواهند گرفت تا آثار نهایی را دریافت و چاپ کنند و بر روی بیلبوردها به نمایش بگذارند.
  • هنرمندان می توانند تنها یک اثر (حداکثر شامل سه قطعه) را برای ما بفرستند، نوع تکنیک آزاد است.
  • شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان علاقمند به هنر بیلبورد آزاد است، اما مخاطب اصلی آن، هنرمندان جوان است.
  • شرکت در این مسابقه رایگان است.

جوایز مسابقه

  • نویسنده اثر برتر، جایزه اصلی مسابقه به ارزش ۳۵۰۰ زلوتی لهستان (یعنی حدود ۷۸۰ یورو) را دریافت می کند.
  • ۶ اثر برگزیده هیئت داوران بین المللی، چاپ شده و در سپتامبر ۲۰۲۱ در فضای شهر تورون، لهستان به نمایش گذاشته می شود.

نحوه ارسال :

آثار باید  از طریق پست الکترونیکی به آدرس artmoves(at)tlen.pl. ارسال گردند.   

زمانبندی :

  • نتایج مسابقه در تاریخ ۳-۱ اوت ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
  • ۲۰ جولای ۲۰۲۱ ( ۲۹ تیر ۱۴۰۰)

سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 1

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا