فراخوانفراخوان کارتون

پنجمین رقابت کاریکاتور Green Crescent

پنجمین رقابت کاریکاتور Green Crescent لینک : https://ardabilvas.ir/?p=7983 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

پنجمین رقابت کاریکاتور Green Crescent | هلال سبز اخیراً پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاریکاتور هلال سبز را با هدف جلب توجه به اعتیاد و افزایش آگاهی در بین جوانان، برگزار کرده است.

به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل به نقل از مجله نگاه فرد پنجمین مسابقه بین المللی کاریکاتور هلال سبز که توسط Green Crescent در ترکیه برگزار شده است، در حال حاضر خواستار ثبت نام هنرمندان با هدف جلب توجه به اعتیاد و همزمان افزایش آگاهی در بین جوانان است.

انتظار می رود آثار ارسالی به این مسابقه در زمینه های اعتیاد، چگونگی شیوع اعتیاد، اثرات اعتیاد و مسئولیت های مربوط به شرط بندی آنلاین و اعتیاد به قمار آنلاین، تحت عناوین “تأثیرات همه گیر” و “بازی های دیجیتال” باشد. “و موضوع اصلی” نسل جدید و اعتیاد نسل جدید “است.

این مسابقه با هدف ارائه پیام های قوی در مورد مبارزه با اعتیاد، کاریکاتوریست هایی را از چهار گوشه جهان را جمع می کند و از آنها می خواهد با اضافه کردن طنز به کارتون های خود، این پیام را از طریق مسابقه امسال به مردم برسانند.

آثار ارسالی به مسابقه هم توسط کاریکاتوریست ها و هم توسط متخصصان حوزه اعتیاد ارزیابی می شود.

برندگان در ۴ ژوئن ۲۰۲۱ اعلام خواهند شد. مراسم اهدای جوایز در ۴ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می شود.

شرکت در این رقابت رایگان است.

این مسابقه برای کلیه کارتونیست های آماتور / حرفه ای در سراسر جهان آزاد است.

جایزه

جایزه اول ۱۲،۵۰۰ لیر ترکیه، جایزه دوم ۱۰،۰۰۰ لیر و جایزه سوم ۷،۵۰۰ لیر به تولید کنندگان بهترین آثار اهدا می شود. علاوه بر این ، سه اثر جوایز برتر ۳۵۰۰ لیر دریافت می کنند و یک نفر برای “Mazhar Osman Award”، همچنین ۳۵۰۰ لیر جایزه انتخاب می شود.

برندگان مسابقه بین المللی کارتون هلال سبز با مخاطبان بین المللی دیدار می کنند. هلال سبز طی سه سال گذشته در جلسه کمیسیون مواد مخدر (CND) در وین ، که توسط UNODC سازماندهی شده بود، شرکت می کند و در آن آثار برنده مسابقه را به نمایش می گذارد.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ ( ۱۲ بهمن ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://cartooncontest.yesilay.org.tr/en

Visits: 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا