فراخوانفراخوان انیمیشن

فراخوان جشنواره بین‌المللی انیمیشن GIRAF

فراخوان جشنواره بین‌المللی انیمیشن GIRAF لینک : https://ardabilvas.ir/?p=10004 👇 سایت : ardabilvas.ir اینستاگرام : instagram.com/ArdabilVAS کانال : t.me/ArdabilVAS 👆

فراخوان جشنواره بین‌المللی انیمیشن GIRAF | به گزارش انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل جشنواره بین المللی انیمیشن مستقل GIRAF 17 جشنواره سالانه انیمیشن است که توسط انجمن انیمیشن Quickdraw (QAS) برگزار می شود و در حال حاضر پذیرش مقاله برای سال ۲۰۲۱ است.

جشنواره بزرگ سالانه انیمیشن طنین انداز (GIRAF) انیمیشن مستقلی را ارائه می دهد که مرزها را با استفاده از تکنیک های جدید، اشکال ترکیبی خلقت، چشم اندازهای منحصر به فرد، موضوع تحریک کننده و بنابراین انیمیشنی که کمتر در جشنواره های دیگر دیده می شود، از بین می برد.

این جشنواره سالانه انیمیشن، هر ماه نوامبر در سینما Globe در کلگری برگزار می شود، GIRAF روح انیمیشن مستقل، زیرزمینی و تجربی را جشن می گیرد، انیماتورهای کانادایی را به نمایش می گذارد و انیمیشن های متنوعی را از سراسر جهان ارائه می دهد.

برگزارکننده به دنبال ارسال انیمیشن در همه سبک ها، ژانرها، مدت زمان ها و مدیوم ها برای اشتراک گذاری با مخاطبان خود در کلگری، آلبرتا، کانادا است. شرکت کننده می تواند به عنوان فیلم های دانشجویی انتزاعی یا داستانی، دستی یا کامپیوتری، دانشجویی یا افراد حرفه ای کاملاً جا افتاده باشد. برگزار کننده فیلمهایی می خواهند که بتوانند آنها را هیجان زده کند، فیلمهایی که آنچه انیمیشن می تواند انجام دهد را به جلو هدایت می کنند.

آثار تجاری پذیرفته نمی شود. این جشنواره همچنین مخاطبان بزرگسال را هدف قرار می دهد، بنابراین برگزار کننده به ندرت فیلم هایی را انتخاب می کند که صریحاً برای کودکان باشد. مسلماً ویدیوهای موسیقی تا حدودی جزء منطقه خاکستری هستند.

جایزه :

فیلم های منتخب در طول GIRAF 17 برنامه ریزی شده در نوامبر ۲۰۲۱ ارائه می شوند و بهترین فیلم کوتاه بین المللی و کانادایی اهدا می شود.

زمانبندی :

۳۱ جولای ۲۰۲۱ ( ۹ مرداد ۱۴۰۰)

قوانین جشنواره :

  • شرکت در این رقابت رایگان است.
  • جشنواره بین المللی انیمیشن مستقل GIRAF 17 برای همه فیلمسازان در سراسر جهان آزاد است.
  • آثار تجاری پذیرفته نمی‌شود.

وب سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 1

منبع
مجله نگاه‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا